تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با کسب پیروزی مقابل حفاری اهواز در هفته سیزدهم، به قهرمانی نیم‌فصل اول می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال، عصر امروز (پنجشنبه) برگزار می‌شود. با برگزاری این هفته، تنها یک دیدار از نیم‌فصل اول لیگ باقی می‌ماند. گیتی‌پسند میهمان حفاری اهواز خواهد بود که اگر بتواند در اهواز جشن پیروزی بگیرد، به قهرمانی نیم‌فصل اول می‌رسد. صدرنشین لیگ برتر در هفته‌های اخیر، روندی سینوسی پیموده و دو پیروزی و دو شکست در چهار هفته گذشته کسب کرده است. حفاری تیز در بازی‌های قبلی، شرایط مشابهی دارد و یک برد، یک تساوی و یک باخت در سه هفته گذشته به دست آورده است.

گیتی‌پسند با ۵۴ گل زده، بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشته و باید ببینیم مقابل تیمی که با ۲۳ گل خورده دارای دومین دفاع برتر مسابقات است، چه نتیجه‌ای کسب می‌کند.

مس سونگون به مصاف آذرخش بندرعباس می‌رود. پس از ایجاد تغییر در کادر فنی و حضور اسماعیل تقی‌پور روی نیمکت مس، این تیم یک تساوی و چهار پیروزی به دست آورده و اکنون با وجود یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا، در رتبه دوم جدول حضور دارد.

نارنجی‌پوشان فاصله‌ای چهار امتیازی با گیتی‌پسند صدرنشین دارند و در صورت برتری در دو دیدار پیش رو و لغزش شاگردان لک، به صدر جدول می‌رسند. آذرخش هم در چهار هفته گذشته، سه پیروزی به دست آورده و با روحیه مضاعفی به تبریز می‌آید.

​​​​​​

برنامه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال طبق اعلام فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

پنجشنبه۱۹مهرماه

پارسیان شهر قدس – سوهان محمدسیما قم

مس سونگون ورزقان – آذرخش بندرعباس

مقاومت البرز شهرداری ساوه

لبنیات ارژن شیراز – فرش آرا مشهد

شرکت ملی حفاری ایران – گیتی پسند اصفهان

شهروند ساری – سن‌ایچ ساوه

اهورا بهبهان – مقاومت قرچک

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.