فوتبال جهان - ماریا زاخاروا و اولگا گولودتس به درگیری شدید ۲ بازیکن مطرح فوتبال روسیه با یک کارمند ارشد دولتی این کشور در مسکو واکنش‌های جداگانه‌ای نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، اولگا گولودتس، معاون نخست‌وزیر روسیه که همواره درباره فوتبال و تیم ملی این کشور اظهارنظر می‌کند در جمع خبرنگاران با اشاره به درگیری شدید فیزیکی الکساندر کوکورین و پاول مامااف با با دنیس پارک، رئیس دپارتمان خودرو و مهندسی حمل‌ونقل وزارت صنعت و تجارت که منجر به ضربه مغزی و کبودی شدید سروگردن وی شد گفت: متعقدم این‌گونه رفتارها از سوی بازیکنان فوتبال قابل قبول و ورزشی نیست. انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال روسیه واکنش جدی به این حادثه نشان دهد. لیگ برتر فوتبال روسیه محل حضور ستاره‌های ما و الگوهای بچه‌های کشورمان است. چنین رفتارهایی از سوی بازیکنان فوتبال را نمی‌توانیم بپذیریم.

واکنش تند وزیر ورزش روسیه به درگیری ملی‌پوشان روسی ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه نیز در واکنش به این حادثه گفت: چرا کارمندان رسمی دولت و باشگاه‌ها به کسانی صندلی دادند که توپ و گلزنی را گم می‌کنند! تصور کنید شما پنالتی را به گل تبدیل نمی‌کنید اما نام شما روی اسکوربورد ورزشگاه قرار می‌گیرد!

محرومیت دائمی و هفت سال زندان در انتظار ۲ بازیکن فوتبال روسیه

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.