فوتبال جهان - یک نشریه انگلیسی مدعی شد ژوزه مورینیو بعد از بازی با نیوکاسل اخراج خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با شکستی که منچستریونایتد مقابل وستهام متحمل شد، بدترین شروع این تیم در ۲۹ سال گذشته رقم خورد. شیاطین سرخ که این فصل مقابل تیم‌های برایتون، تاتنهام و وستهام شکست خورده‌اند، پس از گذشت۷ هفته از رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر با کسب ۱۰ امتیاز در رده دهم جدول ۲۰ تیمی لیگ برتر انگلیس هستند. تداوم نتایج ضعیف منچستریونایتد و بروز اختلاف مورینیو با چند بازیکن این تیم از جمله پل پوگبا و الکسیس سانچس، شایعه احتمال اخراج این سرمربی پرتغالی را بر سر زبان‌ها انداخته است.

نشریه «دیلی‌ میرر» انگلیس گزارش داد؛ هیئت مدیره باشگاه منچستریونایتد اعتماد خود نسبت به مورینیو را از دست داده است. یک مقام ارشد این باشگاه انگلیسی به «میرر» خبر داده که ژوزه مورینیو راه برگشتی ندارد و هر نتیجه‌ای که در بازی امشب شیاطین سرخ مقابل نیوکاسل رقم بخورد، او از سمت سرمربیگری سرخپوشان منچستر اخراج خواهد شد.

بر اساس گزارش «میرر»، مورینیو با رویکردهای متضادش، بازیکنان، هواداران و کارکنان باشگاه را در چند ماه اخیر با خود بیگانه کرده و همین منجر به این شده که کاسه صبر اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد لبریز شود.

پس از تساوی بدون گل سه‌شنبه شب شیاطین سرخ مقابل والنسیا در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، برخی هواداران منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد در اقدامی کم‌سابقه اقدام به هو کردن تیم خود کردند.

پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد نیز پس از شکست ۳ بر یک منچستریونایتد مقابل وستهام، اعلام کرد که وقت اخراج مورینیو فرا رسیده است.

زین‌الدین زیدان گزینه اصلی سرمربیگری شیاطین سرخ در صورت اخراج ژوزه مورینیو است. باشگاه منچستریونایتد در صورت اخراج ژوزه مورینیو باید غرامتی در حدود ۲۰ میلیون پوند بپردازد و ممکن است تا انتخاب سرمربی جدید، هدایت سرخپوشان به طور موقت به مایکل کریک سپرده شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.