فوتبال جهان - اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) پرونده‌ای انضباطی علیه باشگاه زسکا مسکو به دنبال پیروزی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید گشود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی یوفا، کمیته انضباطی یوفا به خاطر رفتارهای هواداران زسکا مسکو در بازی سه شنبه شب برابر رئال مادرید در ورزشگاه لوژنیکی پرونده‌ای را گشوده است.

باشگاه زسکا مسکو طبق گزارش کمیته انضباطی یوفا متهم به مسدود کردن راه‌پله‌های منتهی به سکوهای ورزشگاه لوژنیکی مسکو است. قرار است این کمیته روز تا ۱۵ روز دیگر رای باشگاه روسی را اعلام کند.

تیم زسکا مسکو بامداد امروز در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا از گروه G میزبان رئال مادرید بود و یک بر صفر پیروز شد. نیکولا ولاسیچ زننده گل پیروزی‌بخش زسکا مسکو در دقیقه ۲ بود.

خبر دیگر از کمیته انضباطی یوفا بررسی پرونده تخلف ۲ تیم منچستر یونایتد و والنسیا در بازی مرحله گروهی لیگ اروپا است.

خبر دیگر اینکه اتحادیه فوتبال اروپا، منچستریونایتد را به خاطر تأخیر در ورود به ورزشگاه و به تبع آن تأخیر ۵ دقیقه‌ای برای شروع بازی مقابل والنسیا (اتفاقی که به دلیل گرفتار شدن این تیم در ترافیک شهر منچستر و عدم همکاری پلیس شهر در مشایعت اتوبوس تیم تا ورزشگاه اولدترافورد رخ داد) توبیخ کرده و احتمالاً به زودی برای این تیم مجازاتی درنظر گرفته خواهد شد. کمیته اخلاق، کنترل و انضباطی یوفا ۱۵ روز دیگر اعلام خواهد کرد که چه مجازاتی برای شیاطین سرخ در نظر گرفته است.

همچنین دیگر تخلف انضباطی والنسیا استفاده هوادارانش از مواد آتش‌زا است. بازی تیم‌های منچستر یونایتد و والنسیا روز گذشته با تساوی بدون گل پایان یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.