سرمربی تیم فوتبال السد قطر تاکید کرد شاگردانش برای رسیدن به فینالة پرسپولیس را شکست خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل فریرا، سرمربی ۷۲ ساله و پرتغالی تیم فوتبال السد قطر در نشست خبری پیش از بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس که از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه آغاز می‌شود گفت: آماده‌سازی ویژه‌ای برای این بازی نداشتیم و ۳ روز قبل در بازی لیگ ستارگان قطر پیروز شدیم. الان هم ذهنیت خود را برای بازی با پرسپولیس متمرکز می‌کنیم. این بازی علاوه بر باشگاه السد برای تمام قطر مهم است و سعی می‌کنیم بازیکنان را با انگیزه مضاعف برای کسب بهترین نتیجه مهیا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال السد قطر ادامه داد: ما توانمندی حریف ایرانی (پرسپولیس) را می‌شناسیم و از تمام هوداران فوتبال قطربرای حمایت از بازیکنان تیم السد دعوت می‌کنیم. باید در بازی فردا به پیروزی پرگلی دست یابیم و این کار بدون حضور هواداران محقق نخواهد شد.

وی سپس با اشاره به عدم وجود هرگونه فشاری روی تیم السد خاطرنشان کرد: هیچگونه فشاری را برای بازی با پرسپولیس احساس نمی‌کنیم و برای من همه چیز مثبت است. السد و بازیکنانش باید در این بازی به پیروزی برسند تا در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم. این هدف و رویای تیم السد است و می‌خواهیم به آن دست پیدا کنیم. فقط باید به بازی فردا فکر کنیم زیرا هنوز یک بازی دیگر در ایران پیش‌رو داریم. بازی فردا برابر پرسپولیس برای ما بسیار مهم است. رقابت فقط مختص بازی فردا نیست و باید دو بازی برابر پرسپولیس انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال السد قطر افزود: بازی در نیمه‌نهایی بسیار با بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است. رقابت بسیار قدرتمندتر است و باید محتاط باشیم. در طول ۹۰ دقیقه باید تمرکز کنیم و هدف ما این است که گل‌های زیادی به ثمر برسانیم. گلی هم نباید دریافت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.