مالک باشگاه استقلال جنوب اعلام کرد که تغییر نام این باشگاه به «سرخ‌پوشان» قطعی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، قاسم سامقانی مالک باشگاه استقلال جنوب در خصوص اینکه در نهایت تکلیف تغییر نام این باشگاه به کجا رسید، گفت: دوست داشتیم اسم تیم را پرسپولیس پاکدشت بگذاریم و در این زمینه حتی از طریق وزیر محترم ورزش هم پیگیری‌های لازم را انجام دادیم ولی متاسفانه مسئولان پرسپولیس از جمله آقای گرشاسبی رضایت ندادند و همانطور که هفته گذشته هم فرهاد کاظمی گفت، گویا ما از دیگر پرسپولیس‌ها در گناوه و جاهای دیگر کمتر بودیم.

وی ادامه داد: در اولین جلسه‌ای که با آقای گرشاسبی داشتم، دوستانی که در کنار ایشان بودند به ما گفتند که باید هزینه خیلی سنگینی کنیم و ما مسیر را عوض کردیم تا از طریق وزیر ورزش این موضوع را پیگیری کنیم. متاسفانه به دلیل پیشنهاد سنگین باشگاه پرسپولیس این موضوع در نهایت منتفی شد. مسئولان پرسپولیس مبلغ ۱۰، ۱۵ میلیارد تومان به ما پیشنهاد دادند تا بتوانیم اسم تیم را پرسپولیس پاکدشت بگذاریم. در واقع ارزش نداشت که این کار را انجام دهیم.

سامقانی تاکید کرد: اکثر مردم پاکدشت طرفدار پرسپولیس هستند و دوست داشتند نام تیم را پرسپولیس پاکدشت بگذاریم، اما مطمئنا دیگر نام تیم را پرسپولیس نخواهیم گذاشت. نام تیم ما «سرخ‌پوشان سام آرشا» خواهد بود که مراحل ثبتی‌اش انجام شده و این هفته قطعاً اسم تیم را در فدراسیون و سازمان لیگ ثبت خواهیم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )