سرمربی ۷۵ ساله تیم الاهلی دوحه آمادگی خود را برای ترک این سمت و جایگزینی همتای ترکیه‌ای ابزار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الوطن قطر، میلان ماچالا به دنبال پنجمین شکست تیم الاهلی در لیگ ستارگان قطر برابر الدحیل که شب گذشته (پنجشنبه) با نتیجه ۲ بر یک صورت گرفت گفت: به الاهلی آمدم تا کمک‌کننده باشم و اگر مدیران باشگاه تصمیم گرفتند تا چمدانم را ببندم آماده هستم. مشکلی هم با تصمیم آنها برای اخراجم ندارم.

سرمربی باتجربه تیم الاهلی دوحه ادامه داد: واقعا نیاز به زمان بیشتری برای ادامه پروسه ساختن تیم الاهلی داشتم. این پروسه از هفته نخست لیگ ستارگان قطر آغاز شد و تا نیم‌فصل رقابت‌ها باید ادامه پیدا می‌کرد. پس از آن می‌توانستیم کارکرد واقعی تیم الاهلی را ببینیم.

در حالی تیم الاهلی شب گذشته به مصاف الدحیل رفت که بویلنت اویگون، سرمربی ترکیه‌ای با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه شاهد بازی بود. بنا بر اعلام رسانه‌های قطری از جمله روزنامه الرایه اویگون طی ۲ روز آینده جایگزین میلان ماچالا در تیم الاهلی می‌شود. او پیش از این هدایت تیم‌های ام‌صلال و الغرافه در لیگ ستارگان قطر را داشته است.

امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده، ملی‌پوشان ایرانی در تیم الاهلی دوحه بازی می‌کنند. این تیم تا پایان هفته هفتم لیگ ستارگان قطر رتبه نهم جدول رده‌بندی ۱۲ تیمی را در اختیار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.