فوتبال جهان - ژوزه مورینیو خبر داد پل پوگبا دیگر کاپیتان دوم منچستریونایتد نیست اما مشکلی هم با او ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که شاگردانش پس از تساوی ۲ بر ۲ شب گذشته (سه‌شنبه) مقابل دربی‌کانتی در دور سوم جام اتحادیه انگلیس در ضربات پنالتی با نتیجه ۸ بر ۷ تن به شکست دادند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند، پس از این بازی گفت: صحبت‌هایی که بین دو نیمه با بازیکنانم کردم، همان صحبت‌هایی بود که بین دو نیمه بازی با ولورهمپتون داشتم. به بازیکنانم گفتم که نتیجه این دیدار باز است و باید کار را تمام کنیم، اما ما گل دوم را خوردیم. بازیکن دربی‌کانتی شوت فوق‌العاده‌ای زد، اما در ادامه ما فوراً واکنش نشان دادیم. ما یک بار تیر دروازه‌ دربی‌کانتی را به لرزه در آوردیم و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه آنها خلق کردیم.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد همچنین با اشاره به اخراج دروازه‌بان آرژانتینی تیمش در دقیقه ۶۷ بازی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: وقتی سرخیو رومرو اخراج شد، ما بیشتر به دردسر افتادیم. آنها از ۱۰ نفره شدن ما استفاده کردند و گل تساوی را به ثمر رساندند. در ادامه با وجود یک بازیکن کمتر سعی کردیم جاه‌طلبی خود را نشان دهیم و موفق شدیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. بعد کار به ضربات پنالتی کشید که به نوعی بخت‌آزمایی است و ما یک ضربه را هدر دادیم. می‌دانستیم که اگر تعداد ضربات پنالتی از عدد هفت بگذرد به دردسر می‌افتیم چرا که فیل جونز و اریک بایی پنالتی‌زن‌های خیلی خوبی نیستند، اما ما ضربات پنالتی را خوب زدیم و تنها یک پنالتی را به هدر دادیم.

آقای خاص همچنین در مورد غیبت هافبک فرانسوی‌اش در ترکیب ۱۸ نفره شیاطین سرخ نیز اظهار داشت: تصمیم گرفتم که دیگر پل پوگبا دیگر کاپیتان دوم تیم نباشد، اما اصلاً مشکلی وجود ندارد. همان شخصی - اشاره به خودش - که تصمیم گرفت پوگبا کاپیتان دوم منچستریونایتد باشد، اکنون تصمیم گرفته که پوگبا دیگر کاپیتان دوم تیم نباشد. من سرمربی تیم هستم و می‌توانم چنین تصمیماتی بگیرم. تأکید می‌کنم که مشکلی نیست و این تصمیمی بود که گرفتم و نباید توضیحی هم در موردش بدهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.