فوتبال جهان - دو تیم از آماده‌ترین‌های فوتبال انگلیس جنگی بزرگ در جام اتحادیه خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هر نبرد چلسی و لیورپول در جام‌های حذفی یادآور ماراتن‌های پیاپی ۲ تیم در اوایل هزاره جدید است؛ جایی که هر فصل حداقل ۴ بازی بین طرفین انجام می‌شدو هیچکدام هم برتری مطلقی به یکدیگر نداشتند.

در این شرایط، جدیدترین نبرد آبی و قرمز انگلیس یک تک بازی در دور سوم جام اتحادیه است که از ساعت ۲۲:۱۵ چهارشنبه شب در ورزشگاه آنفیلد به میزبانی لیورپول انجام می‌شود.

چلسی و لیورپول فصل را با ۵ برد متوالی شروع کردند و توقف چلسی در دربی هفته ششم مقابل وستهام به لیورپول اجازه داد تنها تیم دارای رکورد صد درصد پیروزی در تمام بازی‌های فصل لیگ برتر بماند. نبرد مردان سرحال کلوپ با تیم علاقه‌مند به پرس و بازی تهاجمی با هدایت ساری، یک شب داغ را در جزیره می‌سازد.

با تمام قوا

هر ۲ تیم می‌توانند با تمام مهره‌های خودشان به میدان بروند اما شاید کلوپ ترجیح دهد به فن‌دایک که با اندکی مصدومیت بازی با ساوتهمپتون را ترک کرد، استراحت بدهد. در چلسی هم امکان استراحت دادن به پدرو و آنتونیو درودیگر وجود دارد.

رویارویی‌های قبلی

در ۱۷۹ رویارویی قبلی، لیورپول ۷۷ بار طعم پیروزی را چشیده، ۶۲ بار چلسی به برتری رسیده و حاصل ۴۰ بازی هم تساوی بوده است.

نکات کلیدی

*لیورپول در ۹ بازی خانگی اخیر مقابل تیم‎‌های انگلیسی گل نخورده است.

*در ۸ مسابقه از ۱۱ رویایی اخیر ۲ تیم، میانگین ۲ و نیم گل در هر بازی به ثبت رسیده است.

*قرمزهای آنفیلد برای سومین بار در طول تاریخ‌شان هر ۶ بازی اول لیگی را برده‌اند. آخرین بار این اتفاق در فصل ۱۹۹۱-۱۹۹۰ رخ داد که درنهایت لیورپول قهرمان نشد.

ترکیب احتمالی

لیورپول: آلیسون، رابرتسون، میلنر، آرنولد، متیپ، هندرسون، کیتا، شکیری، استوریج، فرمینو و صلاح

چلسی: کپا، آزپلیکوئتا، لوئیس، آلونسو، کانته، ژورگینیو، کواچیچ، ژیرو، ویلیان، ازار و کیهیل

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.