مدیرعامل باشگاه استقلال و رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ پشت خط برنامه نود آمدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بحث داغ نحوه حضور تماشاگران دراستادیوم برای بازی دربی روز پنجشنبه سوژه برنامه نود بود که در همین راستاامیرحسین فتحی،مدیرعامل باشگاه استقلال و سعید فتاحی،رییس کمیته مسابقات سازمانلیگ پشت خط تلفنی این برنامه آمدند و در خصوص این مسئله صحبت کردند.

فتحی در ابتدا گفت: متاسفانه آقای فتاحی مطالبی را اعلام کرده اند کهدور از واقعیت است. بحث ۹۰-۱۰ یک بحث منطقی است که در فوتبال جهان وجود دارد. اینپیشنهاد در شورای تامین مطرح شد و تمام اعضا بنا به دلایلی مثل عدم وجود زیرساخت وعدم امکان تفکیک طرفداران، با این پیشنهاد مخالفت کردند.

من اگر می خواستم پوپولیستی و عوام فریبانه برخورد کنم، باید هوادارمرا تحریک می کردم که باید ۹۰ درصد استادیوم در اختیار ما باشد اما آیا واقعا چنینامکانی وجود دارد؟ ما باید واقع بین باشیم.

سپس فتاحی وارد بحث شد و در پاسخ به مدیرعامل استقلال گفت: قانون۹۰-۱۰ برای باشگاه ها است نه سازمان لیگ. در جلسه شورای تامین ما اعلام کردیم طبققانون و به دلیل تصویب شورای امنیت ورزش باید این مسئله اجرا شود. اما مدیرعاملاستقلال اعلام کرد که چون زیرساخت آماده نیست ما با ۵۰-۵۰ موافقیم. کدام زیرساختآماده نیست؟ مگر در استادیوم پارس جنوبی و نساجی که تماشاگران به صورت ۹۰-۱۰ مینشینند زیرساخت آماده است؟ اصلا همه اعضای شورای تامین مخالف، آقای فتحی چرا بهعنوان مدیرعامل استقلال از حق تیمش کوتاه آمد؟

فتحی در پایان گفت: نیروی انتظامی رسما اعلام کرد که ما امنیت شرایط۹۰-۱۰ را تقبل نمی کنیم. این صحبت به چه معناست؟ اگر خون از دماغ کسی بیاید من بهعنوان اولین نفر مسئول هستم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )