سرمربیان استقلال و پرسپولیس گفت‌وگوی جالبی با برنامه نود داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آستانه دربی روز پنجشنبه، دوربینبرنامه نود گفت و گوی جذابی را با سرمربیان دو تیم پرسپولیس و استقلال ترتیب دادکه صحبت مربیان این دو تیم را در ادامه می خوانید:

برانکو ایوانکویچ: دربی برای ما خیلی مهم است. کل ایران از این نمایشلذت می برد و با آن زندگی می کند. کل ایران برای این بازی کری می خوانند.منخوشحالم که بخشی از این نمایش بزرگ هستم. برد مقابل استقلال می تواند یک روحیهمضاعف برای ما ایجاد کند قبل از بازی با السد و من مایلم که هردو بازی را ببریم.حیف شد که در نیمه نهایی نمی توانیم مقابل استقلال بازی کنیم. آن ها مقابل السدعالی بازی کردند. من طبیعتا مهاجم هستم و آماده پذیرفتن ریسک هستم. همانطور کههواداران می خواهند. بارها شده که بخاطر این ریسک بازی را باخته ایم اما خوشحالمکه تمام تلاشمان را کرده ایم. ما همیشه دلمان می خواهد ببریم و نمی خواهیم بزدلانهبازی کنیم. از بازیکنانم می خواهم از دربی لذت ببرند و با نشاط باشند. کمتربازیکنی هست که بتواند در این دربی حضور داشته باشد.

شیرین ترین لحظه من در دربی گلی بود که بنگستون در آخرین دقیقه بهثمر رساند چون همه را بسیار خوشحال کرد. آن برد ۴-۲ هم بسیار لذت بخش بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.