سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۹ سال دختران پس از شکست مقابل تیم ایران گفت: با تمام قوا در ایران حاضر نشدیم چون چند تن از بازیکنان ما در آمریکا و سریلانکا هستند.

به گزارش خبرنگار مهر تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال اردن امروز در نخستین دیدار دوستانه خود برابر ایران با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

سمیر رحال پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: با تمام بازیکنان خود به ایران نیامده ایم. سه بازیکن ما در آمریکا هستند و حدود چهار تن دیگر در سریلانکا حضور دارند. به همین دلیل با تمام قوا در ایران حاضر نشده ایم. ما در اینجا هستیم تا جوانان خود را مقابل ایران محک بزنیم.

مربی تیم اردن با انتقاد از عملکرد داور مسابقه تدارکاتی با ایران تصریح کرد: داوری اصلا خوب نبود و آنها یک پنالتی را به ناحق علیه تیم ما گرفتند. ما امروز بازی خوبی را انجام دادیم و امیدواریم در بازی دوم خود موفق شویم.

وی در پاسخ به این سوال که سطح تیم ملی فوتبال بانوان اردن بسیار بالاست و آیا نسل جوانان می تواند جایگزین آن شود، تصریح کرد: ما تیم بزرگسال خیلی خوبی داریم که یک مربی الجزایری هدایت این تیم را برعهده دارد. دو تن از اعضای کادر فنی بزرگسال ما امروز نیز در کادر جوانان حضور دارند و به تیم کمک می کنند.

رحال درباره تیم دختران زیر ۱۹ سال دختران ایران یادآور شد: ایران تیم بسیار خوبی دارد. بازیکنان با هم هماهنگ هستند. ما بازی را آنالیز کرده بودیم ولی همانطور که گفتم چند تن از بازیکنان خوب خود را در اختیار نداشتیم.

مربی تیم اردن در پایان درباره پیش بینی اش از نتایج تیم اردن در مرحله مقدماتی بازی های قهرمانی آسیا گفت: با تیم های سریلانکا، ویتنام و گواتمالا هم گروه هستیم، بازی ها را آنالیز کردیم و دیدار دوستانه ای نیز با آنها خواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.