عضو تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال ایران پس از بازی مقابل تیم اردن گفت: اولین بازی ملی من بود و موفق شدم نخستین گل ملی خود را نیز به ثمر برسانم.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پیروزی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال ایران مقابل اردن سمیرا محمدی پور زننده گل سوم ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: این نخستین بازی ملی من بود و موفق شدم نخستین گل ملی خود را نیز در این بازی به ثمر برسانم.

وی گفت: بسیار خوشحالم که کادر فنی خوبی مانند خسرویار و شهبازی داریم.

بازیکن تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال ایران در ادامه اظهارداشت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. در ۲۵ دقیقه ابتدایی بازی گل نخوردیم و استراتژی ما حفظ توپ بود و پس از آن طبق دستورات کادر فنی پیش رفتیم و هرآنچه را که از ما خواستند در بازی اجرا کردیم.

زننده گل سوم ایران مقابل اردن درباره پیش بینی اش در دور مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بازی های هم گروه های خود را دیده ایم و آنها را آنالیز کرده ایم. امیدواریم که بتوانیم بازی های خوبی را ارائه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که در دقایق پایانی بازی کمی بازیکنان ایران از نظر جسمانی کم آوردند، گفت: بله، همینطور است. در دقایق پایانی کمی خسته شدیم. در ادامه در تمرینات خود تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین عملکرد را داشته باشیم و به دور دوم مسابقات صعود کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.