سرمربی تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال پس از پیروزی مقابل تیم اردن از عملکرد بازیکنانش ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال ایران امروز در نخستین دیدار دوستانه خود در ورزشگاه آرارات تهران مقابل اردن قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک پیروز شد.

کتایون خسرویار سرمربی تیم ایران بعد از این مسابقه در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این بازی گفت: این صد درصد توان بازیکنان ما نبود. به همین دلیل از عملکرد آنها تقریبا ناراضی ام چرا که می توانستند بهتر بازی کنند. این تیم در تمرینات خود بسیار بهتر عمل می کند و شاید چون امروز در زمین خودمان میزبان بودیم نتوانستند آنطور که باید بازی کنند!

وی افزود: بسیار خوشحالم که قبل از بازی نخست خود در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا میزبان اردن بودیم تا این دیدار تدارکاتی را برگزار کنیم و نقایص تیم را ببینیم.

خسرویار در ادامه درباره استراتژی بازی امروز ملی پوشان مقابل اردن گفت: استراتژی ما این بود تا دقیقه ۲۵ گلی دریافت نکنیم و پس از دریافت اولین گل در مدت زمان کوتاهی بتوانیم آن را جبران کنیم که این اتفاق رخ داد.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم بازی شاگردانم بهتر شد، خوشبختانه دست من برای تعویض باز است و می توانم تعویض های خوبی انجام دهم. در بازی دوم خود مقابل اردن با یک ترکیب جدید و استراتژی جدید به زمین خواهیم رفت. نقطه مثبت دیگر تیم ما این است که از نظر بدنسازی مشکلی نداریم و از دقیقه ۳۰ به بعد بازی بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند. از سمت چپ تیم بسیار راضی هستم و ترکیب خوب شعبان، محمدپور و ثنا گوش چپ خوبی را برای تیم فراهم کردند.

سرمربی تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا دیدار تدارکاتی مقابل اردن مورد قبول شما هست یا خیر، گفت: بله من از برگزاری این دیدار مقابل اردن راضی هستم چرا که نمی خواهم روحیه بازیکنانم در مقابله با یک تیم بسیار قوی خراب شود. البته اردن نیز تیم خیلی ضعیفی نیست، آنها سابقه حضور در رقابت های جام جهانی را دارند و ما نیز دائما با تیم بزرگسال خود در حال برگزاری دیدارهای دوستانه هستیم. یادمان نرود تیم ایران از صفر ساخته شده است و ما تیم پایه قوی نداشته ایم.

خسرویار در ادامه درباره پیش بینی اش از حضور تیم فوتبال دختران در دور مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا و کسب نتیجه گفت: میانمار یکی از تیم های حاضر در گروه ماست که بسیار قدرتمند است و تیم پایه خوبی دارد که فوتبال را خوب آموزش دیده اند. آنها سیستم بسیار فوق العاده ای دارند و یک مربی هلندی نیز حدود ۵ سال با آنها کار کرده است. فلسطین دیگر تیم همگروه ما هفت بازیکن لژیونر دارد که در کشورهایی مانند انگلیس و آلمان توپ می زنند. بازی های سختی در پیش داریم اما اگر ملی پوشان ما بخواهند می توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال در پایان از حضور کم تماشاگران در استادیوم ابراز ناراحتی کرد و گفت: از اینکه تماشاگران در ورزشگاه حاضر نشدند بسیار ناراحتم. تماشاگران همیشه غر می زنند چرا نمی توانیم برای تماشای بازی به ورزشگاه بیاییم اما حالا که این شرایط برای آنها فراهم شد تعداد اندکی در استادیوم حاضر شدند. امیدوارم در بازی دوم خود که روز چهارشنبه برگزار می شود تعداد بیشتری در ورزشگاه حاضر شوند تا هم سورپرایز بزرگی برای اردن باشد و هم ملی پوشان ما با قدرت به کار خود ادامه دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.