سمیرا محمدپور، بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال زیر ۱۹ سال دختران ایران گفت: به صعود در مرحله گروهی مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا بسیار خوشبین هستم و توانایی صعود را داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سمیرا محمدپور در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که در اولین بازی ملی خود اولین گل ملی را به ثمر رساندم. از کادر فنی تیم ایران بسیار تشکر می‌کنم که بسیار زحمت کشیدند و تیمی هماهنگ و یک‌دستی را برای مسابقات آماده کردند.

وی درباره بازی دوستانه برابر اردن اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را برگزار کردیم سعی کردیم دقایق ابتدایی بازی گل نخوریم و پس از آن تاکتیک‌هایی که سرمربی تیم از ما می‌خواست را در زمین به خوبی اجرا کنیم. خدا را شکر در فاصله کوتاهی گل خورده را جبران کردیم و پس از آن برنده بازی شدیم.

زننده گل سوم ایران به اردن ادامه داد: تیم اردن، تیم بسیار خوبی بود آنها را آنالیز کردیم و در بازی دوم نیز سعی می‌کنیم برنده بازی باشیم.

محمدپور در پاسخ به این سوال که چرا در دقایق پایانی بازی بازیکنان خسته بودند گفت: در زمین بسیار دویده بودیم و بازیکنان کمی خسته شدند در شرایطی که همیشه در همین تایم تمرینات خود را دنبال می‌کنیم اما قول می‌دهیم در بازی بعدی بازی بهتری را نیز به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: توانایی صعودی در رقابت‌های قهرمانی آسیایی را در مرحله گروهی داریم و اگر روحیه و شرایط مان را حفظ کنیم از گروه خود صعود خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.