کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص برخی تیم های فوتبال صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های مقاومت تهران و فجر شهید سپاسی شیراز از سری رقابتهای جام حذفی برگزار و از سوی رامین زارع، مربی تیم شهید فجر سپاسی شیراز تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور و رفتار غیر ورزشی رخ داد که منجر به اخراجش شد. وی به توبیخ  کتبی و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

علی امیری؛ بازیکن تیم فجر شهید سپاسی شیراز به دلیل اعتراض به داور و اهانت به وی که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی و ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم مقاومت تهران نیز به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۳۲ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*دیدار تیم های شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر سیرجان از سری رقابتهای لیگ دسته اول برگزار و از سوی محمود بحرینی ، مربی تیم شاهین شهرداری بوشهر  تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری که منجر به اخراجش شد؛ رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

تیم شاهین شهرداری بوشهر به خاطر تخلفات تماشاگرانش مبنی بر پرتاب بطری آب باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*مسابقه تیم های سیاه جامگان و قشقای شیراز از سری رقابتهای لیگ دسته اول برگزار و از سوی نجفی، مدیرعامل تیم قشقایی شیراز تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور و فحاشی رخ داد. وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و ورود به محل برگزاری مسابقات تیم خود محروم و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.( این رای قابل تجدید نظر است)

رشید طهماسبی، کمک مربی تیم قشقایی شیراز، به دلیل تحریک دروازبان تیم مقابل و درگیری با وی که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم قشقایی شیراز به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

کلیه ارای فوق قطعی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.