امیر سلطانی, مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: استقلال خوزستان با بازیکنان بومی روز به روز بهتر خواهد شد و خوشحالم که این تیم در حال حاضر پرامتیازترین تیم استان در لیگ برتر است.

امیر سلطانی, مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته هفتم لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: ابتدا باید بابت حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز به مردم خوزستان و ایران تسلیت عرض کنم. درباره عملکرد تیم استقلال خوزستان هم باید بگویم که تیم ما از هفته پنجم روند شکل گرفتنش را آغاز کرده است، چراکه اکثر بازیکنان ما جوان و جدید هستند و برای همین نیاز به زمان بود تا تیم به خوبی شکل بگیرد و همان‌طور که دیدید دیروز هم توانستیم با اجرای یک بازی خوب تیم خوب ذوب‌آهن را شکست دهیم.

وی ادامه داد: همزمان با شکل گرفتن وضعیت فنی, باشگاه استقلال خوزستان از لحاظ اقتصادی نیز روند رو به بهبودی داشته است و با توجه به اینکه ما قرارداد‌های رقم پایینی را با بازیکنان جوان و بومی امضا کرده‌ایم در ادامه مسابقات مشکلات مالی سایر تیم‌ها را دیگر نخواهیم داشت. دیگر به دلیل کمبود منابع مالی اعتصاب و حاشیه که در برخی از تیم‌ها رخ می‌دهد را نخواهیم داشت و با این روند شرایط ما روز به روز بهتر نیز خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید سایر تیم‌‌ها قرارداد‌های سنگینی بسته‌اند، اما استقلال خوزستان با همین بازیکنان روز به روز بهتر خواهد شد و من روز‌های بسیار خوبی را برای باشگاه استقلال خوزستان در آینده می‌بینم. خوشحالم از اینکه استقلال خوزستان در حال حاضر پرامتیاز‌ترین تیم استان است.

امیر سلطانی درباره اینکه بودجه باشگاه استقلال خوزستان به مراتب از ذوب‌آهن کمتر است، اما موفق شده که مقابل این تیم به پیروزی برسد, تصریح کرد: دقیقاً نمی‌دانم بودجه ذوب‌آهن چقد است, اما باید اشاره کنم که ذوب‌آهن جایگاه خاصی در فوتبال ایران دارد و مسلماً وضعیتش این‌طور نمی‌ماند و شرایط برای این تیم رو به بهبود خواهد بود, چون این باشگاه ساختار بسیار خوبی دارد. رقم هزینه‌های آنها را نمی‌دانم، اما فکر می‌‌کنم به جایگاه خوبی دست پیدا خواهند کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره عملکرد داریوش یزدی خاطرنشان کرد: بهترین خریدی که باشگاه استقلال خوزستان امسال داشته, خرید یزدی بوده است. ایشان ثابت کرد که فوتبال خوزستان نه تنها در زمینه بازیکن‌سازی بلکه در عرصه مربیگری نیز پتانسیل زیادی دارد. در جلسه بعدی هیئت مدیره باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد یزدی را ارائه خواهیم کرد تا هم بازیکنان برای سال آینده خیال‌شان راحت باشد و هم اینکه یزدی بتواند برنامه‌های بلندمدتش‌ را پی‌ریزی کند. از عملکرد یزدی, کادر فنی و بازیکنان راضی هستیم, چون همه آنها برای سربلندی استقلال خوزستان با تمام توان کار می‌کنند و زحمت می‌کشند.

وی در ادامه با اشاره به استعدادیابی این باشگاه در استان خوزستان, گفت: بازیکنان ۱۸، ۱۹ و ۲۰ ساله زیادی در باشگاه داریم که هر کدام از آنها به نوبه خودشان دارند خوب کار می‌کنند و می‌توانند در آینده حرف زیادی برای گفتن داشته باشند. خوشحالیم که داریم این استعداد‌ها را معرفی می‌کنیم و این فلسفه باشگاه استقلال خوزستان است. اصلاً تیم‌های خوزستانی به جای اینکه از جاهای دیگر بازیکن بخرند باید فقط فروشنده بازیکن باشند و بعد از فروش بازیکن نیز باید آنقدر پشتوانه داشته باشند که بتوانند بازیکن جایگزین کنند. استقلال خوزستان با پشتوانه استعداد‌هایش باید همیشه فروشنده باشد و اگر روزی این باشگاه از جای دیگر بازیکن خرید, در حق استعداد‌های این استان اجحاف کرده است. ممکن است زمانی تیم‌ها به چند بازیکن باتجربه نیاز داشته باشند، اما اینکه بخواهیم اکثر تیم را با خرید‌های نامی تشکیل دهیم, کار درستی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.