فوتبال جهان - مائوریسیو پوچتینو از عملکرد شاگردانش مقابل برایتون در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو در پی برتری ۲ بر یک شب گذشته (شنبه) شاگردانش در خانه برایتون در هفته ششم لیگ برتر انگلیس و صعود به رده پنجم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها گفت: روحیه‌ای که در این بازی از بازیکنانم دیدیم، روحیه‌ای بود که می‌خواهم در تمامی بازی‌ها ببینیم. از روحیه و عملکردی که بازیکنانم در زمین از خود نشان دادند، راضی هستم. در برخی از مقاطع بازی ما خیلی عالی بازی کردیم، اما بابت دو دقیقه پایانی بازی که دروازه‌مان باز شد، خیلی ناراحت هستم. گلی که دریافت کردیم، حس بدی به ما داد، اما با این حال بازیکنان ما سخت تلاش کردند.

وی در تمجید از کاپیتان تیمش که در این دیدار از روی نقطه پنالتی گل اول اسپرزها را وارد دروازه یاران علیرضا جهانبخش کرد، اظهار داشت: هری کین همیشه یکی از بهترین بازیکنان است و شکی از این بابت ندارم. کین بازیکن خاصی است و این تنها منوط به این بازی نمی‌شود و او در بازی‌های دیگر هم برای تاتنهام گلزنی می‌کند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیسسرمربی آرژانتینی تاتنهام تصریح کرد: می‌دانیم که کیفیت بالایی داریم، ما همچنین بازیکنان بزرگی داریم که می‌توانند فوتبال فوق‌العاده‌ای را نمایش بگذارند. به نظرم ما در این دیدار در مقاطعی عالی بودیم و بر بازی تسلط داشتیم. به نظرم شایسته این پیروزی بودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.