قائمشهر - سرمربی تیم استقلال تهران گفت: ما ۹۰ دقیقه بازی را کنترل کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر وینفرد شفر پس از تساوی بدون گل تیمش در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر برابر تیم نساجی مازندران در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: من حدود یکسال در ایران هستم و مردم این کشور را می شناسم و در یک بازی دیدم که به صورت داور سنگ برخورد کرد و نمی دانم چرا این اتفاق رخ می دهد و این یک بازی فوتبالی نیست.

وی افزود: مربیان و تیم ها، رسانه ها و بازیکنان و هواداران در قبال داوران مسئولیت بزرگی دارند و نمی دانم چرا باید چنین اتفاقی رخ دهد و داور مسابقه دیروز خوش شناس بود و اگر سنگ کمی بالاتر برخورد می کرد بینایی اش را از دست می داد.

شفر با بیان اینکه تیم نساجی حدود ۲۵ سال در لیگ برتر حضور نداشت گفت: مردم قائممشهر بسیار مهربان هستند و اتفاق بدی امروز در استادیوم شاهد نبودم.

سرمربی تیم استقلاب تهران با بیان اینکه ۹۰ دقیقه بازی را کنترل کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم ادامه داد: باید روی ضربات آخر بیشتر دقت و بیشتر تمرین کنیم و شاید باید کمی خوش شانس تر باشیم.

وی با بیان اینکه با اعتماد به نفس بالاتر به سراغ دربی می رویم و فکر می کنم شانس زیادی برای کسب پیروزی داریم درباره ترکیب بازی تیمش گفت: داشتن سه مهاجم تضمینی برای گلزنی نیست و امروز با سه مهاجم بازی کردیم و فرشید باقری شوت خوبی روانه دروازه حریف کرد و متاسفانه تبدیل به گل نشد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اختلاف بین رحمتی و حسینی به دلیل عدم حضور حسینی برای گرم کردن رحمتی گفت: من یکسال در ایران حضور دارم و می دانم نباید به شایعات توجه کرد زیرا دروازه بان ما مشکلی ندارد ولی این موضوع مشخص است که همه بازیکنان دوست دارند بازی کنند.

سرمربی تیم استقلال تهران با اشاره به اینکه مازندران بهترین برنج را دارد و شایعات نیز در اینجا مرغوب است گفت: هرچیزی که در تیم من منتشر می شود می توان به آن پرداخت.

دیدار دو تیم استقلال تهران و نساجی مازندران در قائمشهر بدون گل پایان یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.