اهواز ـ سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قبل از آغاز لیگ برتر، گزینه اول سقوط بودیم ولی ما به تیم خود باور داشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش یزدی امشب پس از پیروزی تیمش در برابر ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: برای حادثه ای که امروز برای مردم استان و کشورمان رخ داد، خیلی متاثر شدم. این قبیل حوادث از سوی همه محکوم است. همچنین به تیم خودم بابت کسب این پیروزی تبریک می گویم و از هوادارانی که ما را در این بازی حمایت کردند هم تشکر می کنم.

یزدی با اشاره به اینکه بازی سختی مقابل ذوب آهن داشتیم، عنوان کرد: می دانستیم حریف فوتبال خوبی ارائه می دهد هر چند در چند بازی اخیر خود نتایج خوبی کسب نکرده باشد. ما برای این بازی برنامه داشتیم و برنامه ریزی کرده بودیم در چه دقایقی روی حریف فشار وارد کنیم.

وی افزود: حملات حریف را به خوبی مهار کردیم و بازی خوبی ارائه کردیم. ما امروز در حالی موفق به کسب پیروزی شدیم که این حادثه، کام مردم را تلخ کرده بود و توانستیم اندکی از مشکلات را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم ما اکنون به لحاظ روحی و روانی شرایط مناسبی به دست آورده و قطعا هنوز جا برای بهتر شدن داریم. قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر، برخی فکر می کردند ما گزینه اول سقوط هستیم ولی ما به تیم خودمان باور داشتیم چرا که از نزدیک با این کار کرده بودیم

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال ایران امشب تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر استقلال خوزستان پایان یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.