فوتبال جهان - ژوزه مورینیو تأکید کرد پیشرفت تیمش تصادفی نیست. وی همچنین به تمجید از هواداران منچستریونایتد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در گفت وگو با مجله رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: پیشرفت ادامه‌دار تیم پس از شکست مقابل تاتنهام در هفته سوم لیگ برتر، تصادفی نیست و امیدوارم که در بازی با ولورهمپتون هم داستان پیروزی‌های ما ادامه پیدا کند و هواداران و بازیکنان نیز باعث ایجاد انگیزه در یکدیگر شوند.

سرمربی شیاطین سرخ در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به حمایت هواداران منچستریونایتد از وی و شاگردانش حتی پس از شکست‌ مقابل تاتنهام اظهار داشت: دیدن چنین واکنشی از هواداران با وجود شکست مقابل تاتنهام در اولدترافورد عادی نیست، اما به نظرم آنها هم به رسمیت شاختند که تیم با تمام وجود بازی می‌کند. بازیکنان ما عالی بازی کردند و تنها بدشانس بودند که به نتیجه دلخواه نرسیدند. بازیکنان هم تشویقی که از سوی هواداران شدند را به رسمیت شناختند.

آقای خاص در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: از هواداران تشکر می‌کنم بابت حمایتی که از ما پس از بازی با تاتنهام داشتند. ما روحیه مثبتی که در سه پیروزی متوالی‌مان داشتیم را مدیون آنها هستیم. از آخرین بازی‌ای که در اولدترافرود انجام دادیم، چهار هفته می‌گذرد، اما فراموش نکردم که چه جو فوق‌العاده‌ای در آنجا حاکم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.