فوتبال جهان - الکس ساندرو اخباری که درباره تمایل وی به ترک تیم فوتبال یوونتوس وجود داشته را بی‌اساس خواند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکس ساندرو، دفاع چپ برزیل یوونتوس می‌گوید تمام اخباری که در تابستان امسال و سال گذشته درباره تمایل وی به ترک تورین و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد وجود داشته شایعاتی بی‌اساس بوده‌اند هرچند ادعا کرد که بانوی پیر هم تلاشی برای تمدید قرارداد وی انجام نداده است.

در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال اخبار فراوانی درباره آینده ساندرو مطرح شد تا جایی که حتی اعلام شد یوونتوس برای پر کردن جالی خالی او قصد دارد مارسلو را از رئال مادرید بخرد.

ساندرو اما ظاهراً اکنون تصمیم به ماندن در یووه گرفت و تمرکزش را روی محقق کردن اهداف بیانکونری گذاشته است.

جدول رده‌بندی سری A ایتالیااو به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من هرگز به ترک یوونتوس فکر نکردم اما خب باشگاه هم هنوز هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد به من ارائه نکرده است. من هنوز یک سال دیگر (تا پایان فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹) با یوونتوس قرارداد دارم. فعلاً تمرکزم روی وضعیت فعلی تیم است. در مورد آینده نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد و ببینیم چه می‌شود.

ساندروی ۲۷ ساله تابستان سال ۲۰۱۵ از تیم پورتوی پرتغال با قراردادی ۵ ساله به یوونتوس پیوست در این مدت به یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازیکنان اروپا در پست خودش تبدیل شد، هرچند که عملکردش در فصل گذشته افت محسوسی داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.