پیشکسوت استقلال گفت: شفر باید با هواداران صادق باشد و بگوید آیا بازیکنان خارجی جدید انتخاب خودش بوده یا به او تحمیل کرده‌اند.

مهدی پاشازاده در گفتگو با مهر اظهار داشت: این که استقلال در قطر توانست با حریف قدرتمندش مساوی کند یعنی عملکرد تیم در آن بازی بهتر از بازی رفت بوده است. اما استقلال در بازی رفت آنقدر ضعیف بود که همانجا از آسیا حذف شد.

وی افزود: بازی رفت دو تیم آنقدر اتفاقات ناگواری داشت که هرچه در باره آن صحبت شود باز هم کم است. ارنج بد و تعویض های بدتر و از همه بدتر این که شفر در نیمه دوم کُپ کرده بود و از روی نیمکت تکان نخورد. به نظر من این حرکت شفر حتی از تعویضهایش هم مخرب تر بود. اگر امروز استقلال دیگر در آسیا نیست به خاطر آن ۴۵ دقیقه فاجعه باری بود در نیمه دوم بازی رفت پشت سر گذاشت.

کاپیتان سابق استقلال گفت: من فرزند استقلال هستم و در این تیم بزرگ شدم. از جوانان در این تیم بازی کردم تا روزی که کاپیتان آن شدم و در ایران پیراهن هیچ تیمی را به جز استقلال نپوشیده ام. این تیم را خانه خودم می دانم و از آنجایی که وامدار شخص و جریانی نیستم، لذا راحت می توانم حرفم را بزنم. من از حق استقلال مقابل هر فردی دفاع می کنم. کاری ندارم طرف شفر است یا هر فرد دیگر لذا انتقادم را انجام می دهم.

مدافع پیشین آبی پوشان ادامه داد: وقتی آقایان بازیکنان خارجی گران قیمت می خرند بعد خودشان جرات ندارند آنها را در یک بازی مهم بازی بدهند یعنی چی؟ سئوال من از شفر این است این بازیکنانی که با قیمت های گزاف خریداری شدند و روی نیمکت می نشینند تا بازیکنان هفده هجده ساله جای آنها بازی کنند انتخاب خودش بوده یا خیر؟

وی در ادامه بیان داشت: اگر این بازیکنان انتخاب خودش بوده، این چطور انتخابی است که نه کارایی لازم را دارد و نه قابلیت حضور در میدان های بزرگ. اگر هم انتخاب خودش نیست، چرا در مقابل این جریان سکوت کرده و حرف نمی زند. چرا زیر بار انتخاب دیگران رفته و به چه قیمتی می‌خواسته سرمربی استقلال باشد.

پاشازاده تاکید کرد: شفر و مدیران باشگاه باید به منِ پیشکسوت پاسخگو باشند. باید به هوادار پاسخگو باشند و مرتب وعده امروز و فردا، این نیم فصل آن نیم فصل، این فصل و آن فصل را ندهند. در این باشگاه که بالای بیست میلیون هوادار دارد هم مدیرش باید با هواداران صادق باشد هم مربی اش.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: آسیا که از کف ما رفت و نگرانی من بابت لیگ بیشتر شد. چه کسی تضمین می دهد این تیم در لیگ هم مثل آسیا ناکام نمی شود و یک سال دیگر به سالهای دور از قهرمانی استقلال اضافه نمی شود؟ آقایان یادشان باشد که در پایان این فصل هر نتیجه ای به جز قهرمانی ناکامی است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )