عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: آبی پوشان نسبت به بازی رفت در دوحه نمایش بهتری از خود نشان دادند و حتی می توانستند به دور بعد هم صعود کنند.

مجید رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص عملکرد استقلال برابر السد قطر گفت: استقلال نسبت به بازی رفت عملکرد بهتری از خود داشت و می توانست برنده این دیدار باشد اما متاسفانه اخراج چشمی شرایط آبی پوشان را بهم ریخت و شفر مجبور شد با تغییراتی که در تیمش ایجاد می کند، نتواند بازی هجومی که قبل از اخراج انجام می داد ادامه دهد و همین مسئله باعث شد تا استقلالی که دو بر یک از السد پیش افتاده بود و حتی می توانست بازی را به تساوی بکشاند با این اخراج پیروزی را با تساوی دو بر دو عوض کرد و از صعود به مرحله بعد بازماند.

وی در خصوص تشکیل کمیته فنی استقلال برای بهتر شدن عملکرد آبی پوشان در لیگ برتر، گفت: با حکم سرپرست باشگاه، من و چند تن از باتجربه های استقلال به عضویت کمیته فنی درآمدیم تا بتوانیم در کنار یکدیگر و با همفکری به استقلال کمک کنیم.

عضو کمیته فنی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا شفر با شما هماهنگ خواهد بود و نقطه نظرات شما را خواهد پذیرفت یا خیر، گفت: بحث هماهنگی یا عدم هماهنگی وجود ندارد. سرپرست باشگاه استقلال این اختیار را به ما داده که در خصوص عملکرد استقلال صحبت کنیم. نقاط قوت و ضعف این تیم را بررسی کنیم و در پایان هم آنچه را که در مجموع به آن به اتفاق رسیده ایم به سرمربی استقلال انتقال دهیم. البته شفر یک مربی بزرگ و حرفه ای است و مطمئناً از این موضوع استقبال می کند و بازی استقلال برابر السد آن هم در دوحه نشان داد که او شناخت بهتری از السد داشته و بازی قابل قبول تری مقابل این تیم ارائه داده است.

رضایی در ادامه گفت: همه ما به دنبال موفقیت استقلال هستیم و می خواهیم این تیم روند موفقیتهایش را آغاز کرده و تا پایان فصل ادامه دهد و این میسر نمی شود جز هماهنگی هایی که بین تمامی اعضای باشگاه باید وجود داشته باشد.

عضو کمیته فنی استقلال در خصوص دیدار آبی پوشان برابر نساجی قائم شهر که روز شنبه برگزار خواهد شد، گفت: استقلال بازی سختی در پیش خواهد داشت. جواد نکونام اگرچه تیم جوان و کم تجربه ای دارد، اما توانسته به خوبی آنها را به هماهنگی لازم رسانده و مطمئناً آبی پوشان روز سختی مقابل این تیم خواهند داشت. البته با توجه به درایت بالای شفر و توانایی هایی که در او سراغ داریم، مطمئناً به گونه ای یازده نفر اصلی را وارد زمین خواهد کرد که بتواند سه امتیاز بازی را کسب کرده و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که حدود ۱۵ روز است از تشکیل کمیته فنی می گذرد اما هنوز اعضای کمیته فنی جلسه ای را در کنار یکدیگر برگزار نکرده اند، گفت: ان‌شاالله در هفته آینده اولین جلسه خود را برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم با همفکری، کمک موثری به استقلال کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.