ایلی استان مربی فولاد خوزستان گفت: از بازی تیمم مقابل سپاهان راضی‌ هستم.

به گزارش خبرنگار تسنیم از اصفهان، ایلی استان بعد از شکست ۳ بر یک تیمش در بازی با سپاهان با حضور در نشست خبری گفت: به هر دو تیم تبریک می‌گویم. چون هر دو تیم می‌خواستند در این بازی پیروز شوند و برنده این بازی تیم سپاهان بود. ابراز رضایت خودم را از بازی تیمم اعلام می‌کنم. گل اول سپاهان بر اثر کاری بود که ما به تیم سپاهان تقدیم کردیم. اگر مدیریت باشگاه به من اجازه دهد، قول می‌دهم رفته رفته بهتر از این نشان دهیم و آماده‌سازی بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم نوعی بازی هجومی و رو به جلو را به بازیکنان یاد بدهیم. فاصله بین خطوط را کمتر و کمتر می‌کنیم و بازی تهاجمی را در دستور کار داریم. برای بهتر شدن نیاز به زمان داریم. موفقیت به راحتی به دست نمی‌آید. هواداران و مدیریت باید کنار ما باشند. یقین دارم در بازی بعدی حتماً گل می‌زنیم و پیروز خواهیم شد.

مربی فولاد خوزستان با بیان اینکه تیمش باید از لحاظ مالکیت توپ و میدان عملکرد بهتری داشته باشد، تصریح کرد: در آینده نزدیک چهره بهتری از فولاد می‌بینید. با این حال نیاز به زمان داریم. مطمئن باشید در هفته هشتم مقابل گسترش فولاد، فولاد خیلی بهتری خواهید دید. من بازیکنان و احساس آنها را می‌شناسم. به زمان نیاز داریم، چون تغییر در یک لحظه صورت نمی‌گیرد. علاقه‌ای به ارسال توپ‌های بلند ندارم. دوست دارم مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و آن را به گردش در بیاوریم تا با کسب پیروزی، هواداران را خوشحال کرده و آنها حمایت بیشتری از ما انجام دهند.

استان در پاسخ به این پرسش که آیا سپاهان را یک مدعی قهرمانی لیگ برتر می‌داند یا خیر، تصریح کرد: قهرمانی لیگ برتر یک پروسه طولانی است و باید هر لحظه، انتظار اتفاقی غافلگیرکننده را داشته باشیم. اکنون فقط هفت هفته از لیگ برتر گذشته و ما بازی برگشت مقابل سپاهان را در پیش داریم. شاید این نتیجه را در دیدار برگشت جبران کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه جایگاهی برای فولاد در پایان فصل متصور است، خاطرنشان کرد: من درباره تیم خودم، یک انسان خوش‌بین و با تفکرات مثبت هستم و باید بگویم فولاد نتایج بسیار خوبی کسب می‌کند.

مربی فولاد خوزستان در مورد داوری این دیدار گفت: عادت ندارم در خصوص داوری صحبت کنم، اما اگر داور یک پنالتی در دقیقه ۷۰ به سود ما اعلام می‌کرد، روند بازی عوض می‌شد. کارشناسان داوری باید در این خصوص نظر بدهند، اما فکر می‌کنم گل دوم سپاهان آفساید بود. طبیعی است که من از تیم خودم حمایت کنم. چون تلاش‌ها و زحمات روزانه اعضای تیم فولاد و فداکاری بازیکنان را می‌بینم. تا بازی بعدی باید کاری کنیم تا آنها از لحاظ روحی و روانی آماده شوند و سرشان را بالا بگیرند.

استان با اشاره به استفاده از بازیکنان جوان فولاد مقابل سپاهان تصریح کرد: امروز از بازیکنان جوان خود هم استفاده کردیم. دو بازیکن در ترکیب ثابت ما به میدان رفتند. صابر حردانی بازیکن جوان ماست که آینده خوبی دارد. میثم هاشمی و مهرداد هدایتیان هم دیگر بازیکنان جوان ما هستند که در آینده به ما کمک می‌کنند. آینده تیم متعلق به جوانان است. من به بازیکنانم اعتماد دارم و تیم روز به روز بهتر خواهد شد. در آینده چیزهای زیادی را تغییر می‌دهیم. با این حال نیاز به حمایت داریم. وظیفه ماست که کار خود را به نحو احسن انجام دهیم. تقریباً یک سال و ۴،۳ ماه است که در تیم فولاد کار می‌کنم و سطح بازیکنان و کیفیت آنها را می‌شناسم. در آینده نیاز داریم که آنها برای یک بازی فوتبال، اشتیاق بهتری داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که هواداران سپاهان در برتری امروز این تیم چه نقشی داشتند، اظهار داشت: هواداران در این پیروزی موثر بودند، اما پیروزی سپاهان ناشی از فشار و پرس این تیم در یک‌سوم دفاعی ما نبود، بلکه به خاطر اشتباهات تیم ما بود که در طول بازی ارائه کردیم. لوپز مدافع وسط ما اولین باری بود که در لیگ برتر بازی می‌کرد. با وجود مصدومانی که داشتیم، ایوب والی را بین دو نیمه به خاطر مصدومیت تعویض کردیم. به هر حال عواملی هستند که در نتیجه یک بازی تأثیرگذارند. دوباره باید بگویم که من به همکاران، هواداران، بازیکنان و باشگاه فولاد اعتماد و اعتقاد قلبی دارم. ما آینده بسیار بهتری خواهیم داشت، اما نیاز به زمان داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.