مسئولان کمیته فوتسال ایران به همراه سرمربی تیم ملی فوتسال به دنبال پیاده کردن طرحی برای احیای فوتسال تهران هستند و این طرح به زودی اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود اینکه در سال های گذشته فوتسال تهران دارای تیم هایی در لیگ برتر فوتسال بود اما با انحلال تیم تاسیسات دریایی صحنه سطح اول فوتسال ایران از وجود تیم های قدرتمند تهرانی خالی شد و همین موضوع باعث شده است تا مسئولان کمیته فوتسال به دنبال احیای این رشته در پایتخت ایران باشند.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با ارائه طرحی به مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در تلاش است تا پایتخت ایران را مجددا در فوتسال به اوج برگرداند.

کلیات این طرح به مذاکره با شهرداری تهران برای در اختیار گرفتن یک یا دو سالن مناسب و استعدادیابی در رده سنی نوجوانان خلاصه می شود.

علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال موافقتش را با این طرح اعلام کرده و قرار است بعد از پایان تورنمنت تبریز، طرح احیای فوتسال پایتخت اجرایی شود.

بر این اساس، یکی از سالن های شهرداری به عنوان خانه فوتسال انتخاب و معرفی می شود و از آن به عنوان پایگاهی برای شناسایی استعدادها و پرورش آنها استفاده خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.