سرمربی پیکان تهران گفت: تیم پیکان در مقطعی صدر جدول را به دست می‌آورد و در پایان تیم پنجم یا ششم جدول می‌شود به دلیل آن است که مجموعه پارامترها را نداریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، مجید جلالی در نشست خبری که امروز در استادیوم تختی آبادان برگزار شد، اظهار داشت: امیدوارم که تماشاگران خوب و خونگرم آبادان از این بازی لذت ببرند و باتوجه به آگاهی‌های بسیار نسبت به بازی، امیدواری‌های بسیاری برای یک بازی موفق داریم.

وی بیان کرد: به غیر از سعید واسعی، سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

سرمربی پیکان تهران با اشاره به این‌که پارامترهایی که باعث می‌شود یک تیم به نتیجه و موفقیت دست پیدا کند، بسیار متفاوت است، ادامه داد: قطعا تیمی نظیر پیکان تمامی این پارامترها را ندارد و در مقطعی فکر می‌کند اگر بودجه بیشتری را داشته باشد، شانس بیشتری برای کسب رتبه‌های برتر خواهد داشت در صورتی که در این دوران تیم سقوط کرد.

وی خاطرنشان کرد: در اولین نشست با مجموعه تیم پیکان، اعلام کردند که سیاست بریز و بپاش را نداریم اما «صاحب قدرت بودن در مراکز تصمیم‌گیری فوتبال» و «برخورداری از تماشاگر» پارامترهای مهم برای موفقیت و نتیجه است و حداقل ۱۰ امتیاز برگرفته از تماشگر است.

جلالی افزود: در بسیاری رقابت‌ها به دلیل نبود تماشاگر، امتیاز از دست می‌دهیم؛ تیم پیکان این پارامترها را ندارد؛ در حوزه رسانه‌ای باید صاحب پیگاه‌های قوی باشیم.

سرمربی پیکان تهران با اشاره به این‌که از نظر امکانات تیم نسبتا قوی هستیم، بیان کرد: شاید امکانات ما قدیمی است اما خوب هستند؛ محل تمرین مشخص است و از همه مهم‌تر از تیم‌های پایه برخوردار و چرخه تولید را بسیار فعال کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: باوجود آنکه پایان هر سال، بهترین بازیکنان پیکان را برده‌اند اما توانسته‌ایم سطح قبلی خود را حفظ کنیم؛ اگر سه نفر از بهترین بازیکن تیمی برده شود، برای او می‌تواند به فاجعه تبدیل شود اما ما تقریبا هر فصل بین ۵ تا ۷ بازیکن خود را از دست می‌دهیم.

جلالی اظهار داشت: از طریق فعال کردن چرخه تولید بازیکن و آرامش درون سیستمی، سطح قبلی خود را حفظ کنیم؛ اگر تماشاگر داشته باشیم، علاوه بر حسن‌های آن، برخی مقاطع ضررهایی را به همراه دارد که به دلیل نداشتن تماشاگر، ضرر و حسن آن را هم نداریم.

سرمربی پیکان تهران گفت: بین گروه مربی‌گری و باشگاه رابطه خوب، نزدیک و برادرانه‌ای و منافع ما مشترک است و با موفقیت تیم، تمامی ما موفق خواهیم شد.

وی عنوان کرد: تیم پیکان در مقطعی صدر جدول را به دست می‌آورد و در پایان تیم پنجم یا ششم جدول می‌شود به دلیل آن است که مجموعه پارامترها را نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.