فوتبال جهان - جنارو گتوسو می‌گوید تیمش بیشتر از آنچه او تصور می‌کرد در خانه نماینده لوکزامبورگ در لیگ اروپا به دردسر افتاده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو پس از پیروزی یک بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) تیمش در خانه دودلانژ لوکزامبورگ در هفته اول از مرحله گروهی لیگ اروپا، اعتراف کرد که می‌دانسته تیمش این بازی را با اختلاف زیاد نخواهد برد، اما تصور هم نمی‌کرده است که مردانش اینقدر به دردسر بیفتند.

گتوسو پس از این دیدار که با تک گل گونسالو ایگواین در لوکزامبورگ رقم خورد، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: اینکه تیم دولانژ اکنون اینجا در مرحله گروهی حضور دارد، اتفاقی نیست، چون آنها کلوژ (رومانی) را شکست دادند تا به اینجا برسند. من رویکرد تیمم را برای این بازی دوست داشتم. ما زودتر از این می‌توانستیم تکلیف بازی را یکسره کنیم و تیم‌مان بیشتر از چیزی که من دوست داشتم، به دردسر افتاد، اما بازیکنان ما باز هم نتیجه گرفتند. من از شیوه کنترل بازی توسط بازیکنانم راضی‌ام و می‌دانم که در فوتبال مدرن امروزی چیزی به عنوان نتیجه قطعی وجود ندارد.

گتوسو در ادامه با تمجید از ایگواین که در هر سه گل اخیر میلان نقش داشته است - او دو گل را خودش زده و پاس یک گل دیگر را هم داده است - تأکید کرد: ما بابت بردن بازی خوشحالیم و نه فقط گلزنی ایگواین. او چند موقعیت دیگر هم داشت و امروز می‌توانست هت‌تریک کند. ایگواین این اواخر بیشتر اطراف نقطه پنالتی پرسه زده است، در حالی که در ناپولی بسیاری از گل‌هایش را از زوایا به ثمر می‌رساند. امیدوارم که حریفان ما حرف‌های مرا نشنوند!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.