روزبه چشمی روزهای سخت را در سال‌های کم فوتبالش زیاد پشت سر گذاشته. او امروز دوباره با انرژی به تمرینات استقلال برگشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزبه چشمی بعد از ۴۸ ساعت سخت از عصر پنجشنبه به تمرینات تیمش اضافه شد. او بدون تردید یکی از وزنه های این استقلال است. استقلالی که باید از نو ساخته شود. او در این چند ساله قصه های تلخ زیادی داشته است.

از ماجرای آسیب دیدگی تلخ تا سرنوشت شوم در تیم ملی امید. از قصه محرومیت بی دلیل به خاطر ندانم کاری مدیران پیشین استقلال تا آسیب دیدگی لعنتی در جام جهانی. به همه این ها ماجرای حضورش در لیست تیم ملی جای سید جلال را هم بیافزایید.

او روزهای سخت زیادی گذرانده. همین اول فصل که داشت می رفت قطر ، برایش مثل کابوس گذشت اما این اشتباه آخری که بی شک سهوی هم بود ، خیلی روزهای سختی را برایش ساخت.

روزبه یکی هست که می خواهد مدل فوتبالش بشود علی انصاریان یا مهدی هاشمی نسب و بهروز رهبری فرد. او تعصب به تیم را در رفتارهای احساسی می بیند. مردن پای تیم با بخیه و فریاد.

رفتارهایی که شاید در مرزهای لیگ و در دهه های ۶۰ و ۷۰ شاید جواب می دادند. در عصر فوتبال علی اصغری که داورها هم به اذن سلطان ها کارت می دادند.

حالا اما همه چیز عوض شده. فوتبال علم است. کلی داستان و سناریو و فرمول برایش نوشته می شود. دیگر غیرت و فریاد:«بنویس، بنویس ، شماره ام ۴ است!» حاصلش می شود آنچه در بازی برگشت با السد برایش رقم زد. یک کابوس و یک ناکمی بزرگ.

همان طور که شفر گفت ، همه استقلال پشت سر روزبه می مانند، او را حمایت می کنند تا باز همان پسر پر انرژی و سرنوشت سازشان باشد.

او باید بخندد و ناکامی قبلی را فراموش کند. باید بجنگد و باید یادش باشد عصبی نشود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )