فوتبال جهان - بازیکنان تیم فوتبال یوونتوس از هم‌تیمی خود پس از اخراج شدن در بازی شب گذشته مقابل والنسیا حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی یوونتوس در واکنش به کارت قرمزی که فلیکس بریش آلمانی در جریان پیروزی ۲ بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) این تیم مقابل والنسیا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به کریستیانو رونالدو داد، گفت: فوتبال ورزشی عجیبی است. ما می‌توانستیم این بازی را با نتیجه ۴ بر صفر به سود خود به پایان ببریم، اما سپس اخراج مضحکانه کریستیانو رونالدو صورت گرفت.

لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیایی بانوی پیر نیز در واکنش به این موضوع اظهار داشت: نقطه عطف بازی اخراج کریستیانو رونالدو در دقیقه ۲۹ بود که به نظر می‌رسید موی جیسون موریو را کشیده است، اما تا جایی که من دیدم یک برخورد عادی بین این دو بازیکن بود. در واقع این موریو بود که ابتدا به رونالدو دست زد و کریس هم نسبت به حرکت او واکنش نشان داد، اما در فوتبال چنین اتفاقاتی می‌افتد و باید قوی باشیم. رونالدو البته بابت اخراج شدنش عصبانی بود. داور هم به خوبی صحنه بروز این اتفاق را ندید.

امره جان، هافبک آلمانی راه‌راه پوشان تورین نیز در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: این حرکت کارت قرمز داشت؟! من تنها شنیدم که گفته شد کریس به خاطر کشیدن موی حریف اخراج شد. باید بگویم که ما زن نیستیم که موی یکدیگر را بکشیم، ما برای فوتبال بازی کردن اینجا هستیم. اگر به این حرکت کارت قرمز می‌دهید، آن وقت باید بابت هر خطایی کارت قرمز بدهید. صد درصد کریس در آن صحنه مستحق کارت قرمز نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.