وینفرد شفر در پایان تمرین امروز در جمع بازیکنان از این گفت که هر بازیکنی که نظم نداشته باشد از تیم کنار گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی استقلال در تمرین امروز این تیم با گفتن این جملات بازیکنان را به جنگیدن برای تیم دعوت کرد: ما همه یک تیم هستیم. باید با هم بجنگیم. نظم، نظم و نظم در تیم ما شماره یک است.

وينفرد شفر در جمع بازيكنان استقلال گفت: تشکر می‌کنم از جناب آقای فتحی سرپرست باشگاه استقلال به دلیل صحبت‌هایشان و اینکه امروز در کنار ما حاضر شدند. این مهم است که قبل از بازی با السد انگار زمین خورده بودیم ولی الان بلند شده‌ایم. این انرژی و قدرتی که مقابل السد در قطر ارائه دادیم را باید همیشه نگه داریم. باید روی اشتباهاتمان کار کنیم. ما همه یک تیم هستیم. باید با هم بجنگیم. نظم، نظم و نظم در تیم ما شماره یک است. بازیکنی که نظم نداشته باشد از تیم ما کنار گذاشته می‌شود و فرقی هم ندارد که بازیکن با تجربه‌ای باشد یا بازیکن جوان ما محسوب شود. همیشه باید تمریناتمان همان چیزی باشد که در قطر بود و بازی‌مان هم همان نمایش باشد. استقلال واقعی این بود. همانطور که آقای فتحی گفت، کاری نداشته باشید که در فضای مجازی چه چیزی نوشته‌اند. آن کسانی که آن حرف‌ها را می‌زنند به دنبال این هستند که ما را برای دربی ضعیف کنند. کسی نمی‌تواند ما را متوقف کند اگر ما همه باهم باشیم.

او افزود: هیچ بازیکنی که روی نیمکت می‌نشیند، حق ندارد با صورت ناراحت روی نیمکت باشد. همه بازیکنان حتی نیمکت نشینان هم باید بجنگند برای کل تیم. بهترین مهاجم ليورپول روز گذشته وارد زمین شد و این تیم پیروز شد. کسی نگفت چرا او روی نیمکت بوده و همه گفتند تیمشان برنده شده است. همه باید روی خودشان کار کنند تا بهتر شوند. دوباره می‌گویم که هیچکس بخاطر مطالب فضای مجازی به ترکیب نمی‌آید و از ترکیب خارج نمی‌شود. مثلا وقتی قائدی بازی می‌کند و عوض می‌شود، کسی نمی‌تواند بگوید چرا بازی کرد یا بازی نکرد. این مطالبی که در فضای مجازی مطرح می‌شود اصلا مهم نیست.

سرمربی استقلال در پایان اضافه کرد: در بازی با نساجی باید با همین قدرت به میدان برویم و پیروز شویم. باید ببریم. مهم اين است که آقای فتحی به عنوان نفر اول باشگاه پشت شما هستند و به بقیه حرف‌ها توجهی نکنید چون شایعات زیاد هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.