کریس رونالدو سرانجام به سزای این برخوردهای تندش رسید. او شاید بعد از این یاد بگیرد بازی داور دارد و نیازی نیست که خودش شخصا یاران حریف را تنبیه کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کریستیانو رونالدو در بازی یوونتوس و والنسیا از سوی داور آلمانی مسابقه اخراج شد. البته تصاویر تلویزیونی نشان می دهد او در زمانی که دفاع حریف داشت در یارگیری نفر به نفر ، برایش مزاحمت ایجاد می کرد ، ابتدا سعی کرد ضربه ای به صورتش بزند که موفقیت آمیز نبود و بعد هم دستش را در رفتاری غیر ورزشی روی صورت یار حریف فشار داد تا داور مسابقه متقاعد شود رفتار یار پرتغالی مستحق کارت قرمز است.

رونالدو بعد از اخراج برای مدتی طولانی داشت اشک می ریخت و از این اتفاق شاکی بود. ولی شاید این اخراج بازتاب رفتاری بود که دو ماه قبل باید برایش اتفاق می افتاد. روزی که او در زمین مسابقه و در جریان بازی با آرنج به صورت مرتضی پورعلی گنجی کوبید و ابتدا داور مسابقه حتی صحنه را ندید اما بعد از ویدئو چک برای این رفتار ، درحالی که تقریبا همه کارشناسان فوتبال دنیا و البته حتی خیلی از طرفداران پرتغالی اعتقاد داشتند این حرکت مجازاتش کارت قرمز بوده است ، برای رفتارش فقط یک کارت زرد گرفت.

بعد از ان صحنه اگرچه علیرضا فغانی تاکید کرد در جلسات داوری فیفا تصمیم داور را تائید کرده اند اما قشنگ مشخص بود که فیفا و داورش همان طور که کارلوس کی روش از قبل گفته بود در برابر ستاره ها نرمش بیشتری به خرج داده اند.

بی دلیل هم نبود که بعد از ان بازی رونالدو در سالن رسانه ای لبخند به لب داشت و شادمانه از ورزشگاه بیرون رفت و دربرابر این پرسش که چپرا بازیکن ایرانی را با آرنج زده است ، تنها می خندید.

رفتار غیرورزشی و تعمد او در زدن دفاع هایی که بر حسب وظیفه کنترلش می کنند ، داشت به یک عادت تبدیل می شد که این بار داور آلمانی شاید سختگیرانه تر از همیشه برایش کارت قرمز نشان داد.

ولی بی تردید این رفتار او در بازی با ایران و پورعلی گنجی بیشتر مستحق کارت قرمز بود تا این رفتار.

اشک هایی که دیشب کریس رونالدو ریخ را باید روز بازی با ایران می ریخت. قطعا ده نفره شدن پرتغال در مصاف با ایران در ان شرایط و جو ورزشگاه می توانست سرنوشتی کاملا متفاوت را رقم بزند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )