فوتبال جهان - نیکو کواچ از هدف تیمش برای پیشروی تا مراحل بالای لیگ قهرمانان اروپا سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (چهارشنبه) در اولین بازی خود در گروه E لیگ قهرمانان اروپا در حالی با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود، بنفیکا را شکست داد که رناتو سانچس در اولین بازی که برای باواریایی‌ها پس از مِی ۲۰۱۷ انجام داد، موفق به گلزنی مقابل تیم سابقش شد. این هافبک پرتغالی فصل گذشته به طور قرضی به سوانزی پیوسته بود.

نیکو کواچ در پی برتری شاگردانش در تمجید از هافبک ۲۱ ساله تیمش گفت: برای سانچس خوشحال هستم. همانطور که در مونیخ هم گفته بودم، رناتو جایی نخواهد رفت و در جمع ما باقی خواهد ماند. در واقع تیاگو آلکانتارا باید بازی می‌کرد، اما وقتی فهمیدیم که او این دیدار را از دست می‌دهد، به این نتیجه رسیدیم که بهترین زمان برای بازی دادن به رناتو است.

وی افزود: کاری که سانچس در این بازی کرد، خاص بود. شما هم می‌توانید ببینید که او در این سن چه بازیکن خوبی است. رناتو به لحاظ تکنیکی و قدرت فیزیکی در سطح بالایی است. او در این دیدار گلزنی هم کرد. در کنار تمجید از رناتو باید از هواداران پرتغالی هم تشکر کنم که سانچس رو مورد تشویق قرار دادند، اتفاقی که خیلی در فوتبال نمی‌بینید.

سرمربی کروات باواریایی‌ها درباره بازی نیز اظهار داشت: ما می‌خواستیم شروع خوبی هم در بوندس‌لیگا و هم در لیگ قهرمانان داشته باشیم. می‌دانستیم که بنفیکا تیم فوق‌العاده‌ای است و رویکرد آنها این است که کار حریف‌شان را زود تمام کنند. به هر حال ما جنگیدیم و موقعیت‌هایی خوبی هم برای گلزنی داشتیم، اما به نحو احسن از آنها استفاده نکردیم. به نظرم می‌توانستیم زودتر کار را تمام کنیم.

نیکو کواچ در بخش پایانی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: می‌خواهیم تا جای ممکن در لیگ قهرمانان پیشروی کنیم، اما برای این کار باید تمرکز لازم را داشته باشیم و می‌دانیم که تیم‌های در کمین ما نشسته‌‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.