فوتبال جهان - اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو تأکید کرد رئال مادرید بدون کریستیانو رونالدو هم تیم قدرتمندی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه رئال مادرید به میدان خواهند رفت با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: فصل گذشته پیشروی خوبی در لیگ قهرمانان - رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی - داشتیم. فصل گذشته به جایگاهی که شایسته‌اش بودیم، رسیدیم و امیدواریم این فصل نیز بتوانیم موفقیت فصل گذشته‌مان را تکرار کنیم.

وی در خصوص بازگشت رویایی تیم تحت‌هدایتش مقابل بارسلونا در بازی برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اظهار داشت: هر بار که با هواداران‌مان در خیابان روبه‌رو می‌شوم، آنها آن بازی مقابل بارسلونا را یادآوری می‌کنند. من هم از آن بازی برای انگیزه دادن به بازیکنانم استفاده خواهم کرد تا به آنها یادآوری کنم که در طول ۹۰ دقیقه هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد.

سرمربی جالوروسی تصریح کرد: در مورد بازی با لیورپول در مرحله نیمه‌نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان نیز همیشه پشیمانی‌هایی وجود دارد، برخی تصمیمات داوری به ما کمک نکرد، اما چیزی که به ما ضربه زد، نیم ساعت از بازی رفت بود که مقصر هم خودمان بودیم. اکنون فصلی دیگر برای کار در کنار یکدیگر در پیش داریم. انتظار شروعی بهتر در سری A را داشتم و اکنون باید راهی برای ارائه عملکردی باثبات‌تر داشته پیدا کنیم.

دی‌فرانچسکو درباره حریف فردا شب تیمش یادآور شد: رئال مادرید بدون کریستیانو رونالدو هم تیم قدرتمندی است و این را آمار این تیم در بازی‌های این فصل می‌گوید. آنها در بازی با توپ کیفیت بالایی دارند، کمتر مرتکب اشتباه می‌شوند و رهبران زیادی در ترکیب‌شان دارند.

وی در بخش دیگری ضمن تمجید از سرمربی پیشین کهکشانی‌ها گفت: زین‌الدین زیدان هم در رئال مادرید دست به کار خارق‌العاده‌ای زد. خولن لوپتگی هم اکنون می‌خواهد با نزدیک کردن بازیکنان به یکدیگر سازمان بیشتری به تیم تحت‌هدایتش بدهد و به دنبال ارائه بازی هجومی‌تری است.

سرمربی رم از ستاره جوان سفیدپوشان مادریدی هم تمجید کرد و یادآور شد: بازیکنی از رئال مادرید که می‌تواند مناسب رم باشد، مارکو آسنسیو است، بازیکنی که قطعاً روزی توپ طلا را از آن خود خواهد کرد. دوست دارم او را در تیمم داشته باشم. همچنین دوست داشتم سرخیو راموس را هم در تیمم داشتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.