رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت:بازیکنان تیم ملی نوجوانان برای نمایش شایستگی هایشان در مسابقات قهرمانی آسیا انگیزه بالایی دارند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون معینی درباره حضور تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا  عنوان کرد:تیم ما خوشبختانه در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. روز دوشنبه تمرین نسبتا سبکی را برگزار کردیم و روز سه شنبه هم یکی از جلسات تمرینی مهم تیم زیر نظر کادر فنی برگزار شد. جو بسیار خوبی بر تیم حاکم است ، رابطه نزدیک و صمیمی بین بازیکنان وجود دارد و من فکر می کنم همه چیز برای کسب نتایج مطلوب فراهم شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند تا  شایستگی های خود را در این رقابت ها نشان بدهند. هرچند به عقیده من علاوه بر عنوان با ارزش باید به دنبال ارائه فوتبالی خوب و بازی های درخشان در این رقابت ها باشیم. 

معینی با اشاره به آخرین وضعیت حریفان ایران در مرحله گروهی این رقابت ها گفت: ما شناخت خوبی از حریفانمان داریم. در مرحله گروهی با تیم های ملی ویتنام ، اندونزی و هند روبرو می شویم. شاید با قضاوت در خصوص پیشینه این کشورها تصور شود حریفان آسانی داریم ولی به هیچ وجه اینطور نیست. باید بگویم این کشورها پیشرفت بسیار خوبی داشته اند ، خصوصا تیمی مثل ویتنام سرمایه گذاری بسیار خوبی در رده تیم های پایه انجام داده و شرایط بهتری نسبت به گذشته دارند. با این وجود تیم خوبی در اختیار داریم و من امیدوارم که بتوانیم به اهداف خودمان در این رقابت ها دست یابیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.