بیژن ذوالفقارنسب گفت که سیدجلال حسینی و گادوین منشا در دیدار مقابل الدحیل عملکردی بالاتر از ظرفیت فوتبال ایران ارائه کردند.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس مقابل الدحیل قطر و صعود سرخپوشان به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی بسیار حساس و پر اُفت و خیزی را مشاهده کردیم. فکر می‌کنم پرسپولیس در مجموع خیلی هوشمندانه و بابرنامه عمل کرد و یکی از بازی‌های به یادماندنی خود را انجام داد. با توجه به نتیجه دیدار رفت، پرسپولیس نتیجه خیلی خوبی به دست آورد که باعث اتفاق خوبی برای فوتبال کشورمان شد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم پرسپولیس از لحاظ ورزشی در فضای سختی قرار داشت و هر چه که بازی جلو رفت، تیم راحت‌تر بازی می‌کرد. گلی هم که پرسپولیس دریافت کرد، ناشی از اتفاقات فوتبالی بود. این تیم در ادامه بازی هم عملکرد خوبی داشت. از قدیم می‌گویند خوش به حال مربیانی که نیمکت قوی دارند، چون نیمکت قوی، پشتوانه بسیار گرانقدری محسوب می‌شود. متأسفانه نیمکت‌نشینان پرسپولیس بسیار جوان هستند و ظرفیت محدودی دارند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم گفت: تعدادی از بازیکنان تیم، خارج از ظرفیت خودشان بودند. از جمله سیدجلال حسینی و منشا که بالاتر از ظرفیت‌های خود و حتی فوتبال ایران بازی کردند. پیش‌تر گفته بودم که با توجه به عملکرد پرسپولیس در قطر، شانس زیادی برای صعود این تیم قائلم. فکر می‌کنم پرسپولیس یک بازی خوب و در ظرفیت فنی بالای فوتبال آسیا ارائه کرد.

ذوالفقارنسب درباره انتقادات صورت گرفته علیه حسین ماهینی در این مسابقه و نیز دیدارهای گذشته تصریح کرد: او در یک شرایط خاص روانی قرار دارد. ماهینی به تازگی مصدوم شده است و این از زانوی پای راستش مشخص بود. ماهینی بازیکنی است که پرسپولیس به او نیاز دارد. اگر تیم بازیکنی داشت که ۷۰ درصد وظایف او را انجام می‌داد،‌ از ماهینی استفاده نمی‌کرد. او مقطعی عملکرد خیلی خوبی داشت. موافقم که ماهینی بدون احتساب مسائل روحی و روانی، عملکرد ضعیفی ارائه می‌کند، اما پرسپولیس مهره کارآمد دیگری ندارد که بتواند بهتر از ماهینی بازی کند.

وی در مورد مصاف سرخپوشان مقابل السد قطر در مرحله نیمه نهایی خاطرنشان کرد: بازی‌های این مرحله و نیز فینال سخت هستند. حریفان در این مراحل امکانات خیلی خوبی در اختیار دارند. تیم‌هایی چون السد و الدحیل قطر از تیم ملی این کشور بسیار باکیفیت‌تر هستند و بازیکنان ما واقعاً عملکرد خوبی مقابل این تیم‌ها ارائه می‌کنند. حتی اگر پرسپولیس در این مرحله حذف می‌شد، انتقاد جدی نسبت به این تیم نداشتم. این تیم تقاص مدیریت ضعیف گذشته را پس می‌دهد و به همین خاطر، امکانات زیادی را از دست داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.