پادوانی می‌گوید برای زحماتی که کشیده باید با باشگاه تسویه حساب کند تا از ایران برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لئوناردو پادوانی مدافع مصدوم تیم فوتبال استقلال که به سختی راه می رود و شرایط سختی را تحمل می کند، همچنان در ایران است و البته با لطف مدیران باشگاه بالاخره توانست منزل جدید خود را تحویل بگیرد. آپارتمانی که در فصل گذشته در اختیار سرور جپاروف بود و حالا به پادوانی رسیده است. با این حال خیلی ها به دنبال یافتن جواب این سوال هستند که چرا پادوانی به خانه اش در برزیل برنمی گردد و درمانش را در کشور خودش پشت سر نمی گذارد. در همین مورد با او به صحبت پرداختیم.

پادو در ابتدا گفت: «شرایط جسمانی خوبی ندارم و سفر کردن در این وضعیت برایم بسیار سخت است. از طرف دیگر درمانم را در تهران و زیر نظر کادر پزشکی باشگاه و همچنین مراکز درمانی دیگر (هلال احمر) دنبال می کنم تا بتوانم هر چه زودتر به شرایط راه رفتن و مسافرت کردن، برگردم.»

این بازیکن اضافه کرد: «از سوی دیگر، قرار است چند تن از دوستانم در تلویزیون برزیل به ایران بیایند و از زندگی من و همچنین مصدومیتم فیلم مستند تهیه کنند به همین خاطر باید فعلا در تهران بمانم. همچنین وقتی باشگاه آماده تسویه حساب شد، به برزیل می روم اما من تحت قرارداد باشگاه استقلال بودم و هنوز منتظر پرداخت شدن مطالباتم هستم. البته مدیران باشگاه با من همکاری دوستانه ای دارند ولی بابت زحماتی که کشیدم و قراردادی که دارم، باید پول هم بگیرم!»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )