استقلال در مسابقه ای که لیاقتش حذف نبود ، از آسیا حذف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در روزی که نمایش قابل قبولی داشت و سزاوارانه جنگید ، ۹ نفره بازی را به پایان برد و نتیجه طوری نبود که آنها بتوانند به جمع ۴ تیم برتر آسیا برسند.

همان قدر که پرسپولیسی ها امشب خوشحال بودند ، احتمالا استقلالی ها هم می توانستند و لایق شادی بودند اما در شبی که همه چیز برای بازگشت بزرگ استقلالی ها هم فراهم بود که خودشان با دست خودشان خرابش کردند.

استقلال در نیمه اول بر خلاف بازی اول ، خیلی با انرژی و شجاع۸ شروع کرد. انگار آنها هم از بازی جسورانه پرسپولیس شجاعت گرفته بودند. حتی وقتی گل اول را علی عفیف زد و برای شادی گل ، استقلال را مثل خوشه گندم با داس درو کرد ، آنها ناامید نشدند. پیش تاختند. باورش شاید سخت بود اما استقلال به گل رسید. چه کسی هم گل زد. روح الله باقری که چند هفته بی دلیل روی نیمکت نشسته بود تا ال حاجی گرو ، خرید دلاری تیم بازی کند.

باقری که از لیگ یک خریده شده ، بهترین یار استقلال در نیمه اول بود . او بازی را مساوی کرد و در نیمه دوم هم عالی پیش می رفت. فرشید اسماعیلی و بقیه هم جسورانه بازی می کردند. طارق همام داشت نشان می داد خریدی بزرگ بوده و در این شرایط مرتضی تبریزی گل برتری استقلال را هم زد. همه چیز بر وفق مراد بود برای بازگشت باشکوه تا اینکه روزبه چشمی بعد از کارت زرد بی دلیل و الکی در نیمه اول برای خطای دوم اخراج شد.

استقلال ده نفره هم جنگید. مردانه ، السد موقعیت داشت. بوضیاف و بقیه ولی استقلال هم داشت عالی بازی می کرد. موقعیت می ساخت و اصلا یار کمتر به چشم نمی آمد.

بدشانسی اما دست از سر تیم برنداشت. ۴ دقیقه از بازی مانده بود که فرشید اسماعیلی آسیب دید . او افتاد و تیم باید ۹ نفره حمله می کرد. یک حمله یک لو رفتن توپ و یک پاس عالی از ژاوی تمام نشدنی. عفیف با رحمتی تک به تک شد و پنالتی .

پنالتی را بونجاح گل کرد. آرزوی بزرگ بر باد رفت. استقلال بعد از آن همه سختی و فاجعه ابتدای فصل ، در نهایت این قدر تلخ از آسیا هم حذف شد. ۹ نفره ولی باز هم از حمله نایستاد. در دقیقه ۹۵ ضربه کاشته علی کریمی به تیر دروازه خورد بازی مساوی شد. استقلال ۹ نفره با پرسپولیس وداع کرد و این السد ، حالا حریف پرسپولیس است در مهرماه.

پرسپولیسی که سال قبل در این مرحله از الهلال شکست خورد این بار می خواهد به اولین فینال تاریخ آسیایی باشگاهش برسد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )