فوق‌ستاره بزرگ دنیای فوتبال متواضعانه از رقیب بزرگش تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا ادعا کرد از جدایی کریس رونالدوی پرتغالی از رئال مادرید متعجب شده است.

او درباره رقیب بزرگ سالیان اخیرش گفت: از جدایی رونالدو شگفت‌زده شدم. او را بیرون از مادرید تصور نمی‌کردم و فکر نمی‌کردم به یووه برود چون حرف از دیگر تیم‌ها بود و کمتر حرفی درباره علاقه یوونتوس شنیده می‌شد.رئال مادرید بدون او همچنان ترکیب خوبی دارد و از بهترین‌های دنیاست اما بدون رونالدو از کیفیتش کاسته و از سوی دیگر یووه به یکی از مدعیان جدی قهرمانی اروپا تبدیل می‌شود. یووه بدون رونالدو هم ترکیب بسیار خوبی داشت و حالا بازیکن بزرگی چون کریستیانو را هم به جمع خودش اضافه کرده است.

غایب بزرگ کاندیداهای جایزه «THE BEST» در ادامه افزود: به نظرم امسال باید قهرمان اروپا شویم. ۳ سال است در یک چهارم نهایی حذف می‌شویم. حذف مقابل رم با توجه به نتیجه بازی رفت احتمالا تلخ‌ترین ناکامی چند سال اخیر ما بود. هدف ما به عنوان تیم، باشگاه، بازیکنان و رختکن باید فتح لیگ قهرمانان اروپا باشد. ترکیب فوق العاده‌ای داریم و می‌توانیم این کار را انجام بدهیم. این ادعا فقط حرف نیست و واقعا توانایی قهرمانی در اروپا را داریم.در سالیان اخیر چند بار در آستانه قهرمانی، جام لیگ قهرمانان را از دست دادیم.این مسابقات حالا روز به روز فشرده‌تر می‌شود. باشگاه‌های ثروتمند زیادی برای قهرمانی در این تورنمنت سرمایه‌گذاری می‌کنند. امروزه پول حرف اول را در فوتبال می‌زند. بیشتر از خود باشگاه، این پول است که بازیکنان را به خود جذب می‌کند.قبلا بازیکنان می‌خواستند به بارسا یا رئال بیایند چون این ۲ باشگاه بهترین بودند. حالا تیم‌ها به هم نزدیک‌تر شده‌اند و فاصله زیادی بین ۲ تیم شهر منچستر، ایتالیایی‌ها، مادرید، ما، پاری‌سن‌ژرمن و بایرن نیست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )