سردار آزمون بعد از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون از جمله بازیکنان ثابت تیم‌ملی در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود. بازیکنی که با وجود اینکه به‌عنوان مهاجم نتوانست در این رقابت‌ها گلزنی کند اما کادرفنی از عملکرد او رضایت داشتند چراکه معتقد بودند شرح وظایفی که در زمین به او داده شده بود را به‌خوبی در زمین پیدا کرد. با این‌وجود علاقه‌مندان فوتبال در کشورمان به عملکرد این بازیکن به‌خصوص در بازی با اسپانیا انتقاداتی را مطرح کردند. انتقاداتی که به‌مذاق این بازیکن خوش نیامد. سردار آزمون بعد از بازگشت کاروان تیم‌ملی از روسیه با هماهنگی با کادرفنی بنا بر آنچه مشکلات خانوادگی اعلام شد ( و البته مشخص بود که بهانه‌ای بیش نیست) از تیم‌ملی خداحافظی کرد. این خداحافظی سردار آزمون حتی از خداحافظی رضا قوچان‌نژاد هم شوک‌آور بود چراکه قوچان‌نژاد به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک می‌شد اما سردار آزمون هنوز جوان است؛ بازیکنی که تا سال‌های سال می‌تواند برای تیم‌ملی بازی کند. بعد از خداحافظی قوچان‌نژاد و سردار آزمون کارلوس کی‌روش به‌دلیل اینکه قوچان‎نژاد بدون هماهنگی او از بازی‌های ملی خداحافظی کرده هیچ‌گونه اظهار نظری در مورد او نداشت اما درباره سردار آزمون اعلام کرد با او صحبت خواهد کرد تا دوباره به تیم‌ملی برگردد.

شانس دوباره‌ای که کی‌روش به آزمون داد این احتمال را قوی‌تر می کرد که سردار از تصمیم به‌ظاهر احساسی خود عقب‌نشینی کند. به‌خصوص اینکه او در مراسمی که بعداز جام‌جهانی برایش در زادگاهش ترکمن گرفته بودند، اعلام کرده بود دوباره به تیم‌ملی برمی‌گردم و مردم را خوشحال خواهم کرد.

در همین راستا مسئولان تیم‌ملی بعد از توافق با کارلوس کی‌روش طی روزهای گذشته هماهنگی‌های لازم را با بازیکنانی که قرار است در اردوی شهریورماه به تیم‌ملی دعوت شوند، انجام داده‌اند. سردار آزمون هم جزو بازیکنانی بود که مذاکرات لازم با او را برای حضور در اردوی تیم‌ملی داشتند اما این بازیکن در پاسخ به این دعوت دوباره جواب رد داد و در صفحه مجازی خود نوشته، می‌خواهد بیشتر در کنار خانواده‌اش باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۳ )