ملی‌پوش تیم فوتبال امید ایران گفت: سون در صحنه‌ای که بازیکن ما روی زمین افتاده بود جوانمردانه رفتار نکرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، سیدابوالفضل رزاق‌پور در مورد دیدار با کره‌جنوبی اظهار داشت: بازی خوب و فشرده‌ای از طرف هر دو تیم بود. دو تیم خوبی که در این دوره خیلی زود به هم بر خورد کردند، اما متأسفانه ما نتوانستیم پیروز بازی باشیم. به نظرم همه شاهد یک بازی خیلی خوب از تیم جوان ما بودند که هر چه در توان داشتیم برای کشورمان گذاشتیم.

وی در ادامه تاکید کرد: این مسابقات در مجموع سطح خوبی داشت و اکثر تیم‌ها با بازیکنان زیر ٢٣ سال و بزرگسال خود شرکت کرده بودند که نشان از ارزش این بازی‌ها دارد، اما تیم ما با یک برنامه‌ریزی مناسب برای آینده که صعود به المپیک است با تیم جوان زیر ٢١ سال وارد مسابقات شد. این اتفاق می‌تواند یک تجربه خیلی خوب برای رسیدن به هدف اصلی باشد.

رزاق‌پور درباره درگیری‌اش با «سونگ هیون مین» در جریان دیدار با کره تاکید کرد: در مورد درگیری با بازیکن تاتنهام باید بگویم که در آن صحنه بازیکن ما روی زمین افتاد اما این بازیکن که در سطح بالایی بازی می‌کند، جوانمردانه رفتار نکرد و توپ را به بیرون نزد تا بازی را ادامه دهد و در ادامه به همراه دیگر هم تیمی خود به سمت بازیکن ما رفت و از پشت به او ضربه زد.

وی ادامه داد: من فقط به حمایت از هم تیمی خودم وارد آن صحنه شدم تا حق تیم و کشورم ضایع نشود، ولی بعضی‌ها نگران این بودندکه نکند ستاره تاتنهام ناراحت شده باشد. اصلا حرکت ناجوانمردانه آن بازیکن در قبال بازیکن تیم ایران برایشان مهم نبود که واقعا جای تأسف دارد.

رزاق پور درباره حواشی دیدار تیم امید کشورمان در دیدار مقابل میانمار خاطرنشان کرد:بازی با میانمار هم یک بازی حساس برای هر دو تیم بود که شانس صعود و حذف وجود داشت. این طور نبود که ما بخواهیم بازی را از عمد ببازیم و همه بچه‌ها تلاشمان را انجام دادند اما متأسفانه آن نتیجه به دست آمد. می‌دانیم که مردم عزیز کشورمان ناراحت شدند و بابت این موضوع از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم.

وی با تشکر از رئیس فدراسیون فوتبال به خاطر حمایت از تیم امید گفت: از تاج تشکر می‌کنم که با پیام حمایتی که برای ما فرستادند، باعث شدن روحیه‌ای مضاعف برای ادامه راه پیدا کنیم. با این اتفاق تلاشمان را بیشتر خواهیم کرد تا بتوانیم با صعود به المپیک، این نتیجه تلخ را جبران و دل مردم خوب ایران را شاد کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.