هافبک چپ پای تیم فوتبال سایپا تأکید کرد، این تیم در دیدار مقابل پارس جنوبی محکوم به پیروزی خواهد بود.

معین عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابتدا در مورد وضعیت سایپا بعد از هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و باخت برابر تراکتورسازی را هم فراموش کردیم. این درست است که از لحاظ امتیازگیری به آن هدفی که مدنظرمان بود، نرسیدیم ولی زمان زیادی در پیش داریم و مطمئناً کیفیت فنی سایپا بالاتر خواهد رفت. بدترین بازی ما شکست برابر پیکان بود، ولی در بقیه بازی‌ها از جمله دیدار با تراکتورسازی هم نمایش خوبی داشتیم و متأسفانه از فرصت‌ها استفاده نکردیم.

وی در مورد اینکه آیا سایپا امسال سهمیه آسیا را کسب می‌کند، خاطرنشان کرد: سایپا فصل گذشته هم سهمیه را به دست آورد و طبیعتاً تلاش کادرفنی و بازیکنان این است که بتوانیم در بین بالانشین‌ها باشیم‌. خصوصیات علی دایی طوری است که او همیشه دنبال بهترین نتیجه است و ما تلاش می‌کنیم تا در بالای جدول باشیم. البته می‌دانیم که لیگ سختی در انتظار ماست، چون تیم‌های دیگر هم بیکار نیستند و دنبال قهرمانی یا کسب سهمیه خواهند بود.

هافبک چپ پای تیم فوتبال سایپا با اشاره به بازی برابر پارس جنوبی در هفته پنجم گفت: این بازی هم مثل چهار بازی گذشته برای ما سخت است. سایپا در ابتدای لیگ امسال با قرعه سختی مواجه شده و ما باید در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم. طبیعتاً تیمی که استقلال را شکست داده است از لحاظ روحی شرایط بهتری دارد، ولی ما برای جبران باخت برابر تراکتورسازی محکوم به شکست پارس جنوبی هستیم.

دیدار سایپای تهران - پارس جنوبی جم در چارچوب هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰:۱۵ فردا (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.