تیم فوتبال استقلال که هنوز نتوانسته خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ هجدهم مطرح کند، در هفته پنجم این رقابت ها برابر فولاد خوزستان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه اول شاگردان شفر نمایش قابل قبولی داشتند و تلاش زیادی کردند تا به گل برتری دست پیدا کنند اما دفاع خوب تیم فولاد این اجازه را به آبی پوشان داد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

نیمه دوم شرایط برای استقلال متفاوت بود و این تیم موقعیت های بسیار خوبی برای گلزنی ایجاد کرد اما مرتضی تبریزی در دو نوبت نتوانست دروازه خالی را باز کند. اولین موقعیت جدی این تیم در دقیقه ۵۸ به دست آمد که پاس خوب و رو به جلوی خسرو حیدری از مقابل دروازه خالی عبور کرد و تبریزی نتوانست روی آن اثری بگذارد.

اما بهترین موقعیت استقلال برای رسیدن به گل برتری در دقیقه ۷۵ به دست آمد و مرتضی تبریزی در حالی که درون محوطه شش قدم مدافع حریف را هم جا گذاشته بود در زدن ضربه آخر بسیار بد عمل کرد و توپ را به دروازه بان فولاد کوبید.

در دقایق باقی مانده استقلال از سه بازیکن خارجی اش(نیومایر - گروه و طارق همام) به طور همزمان در زمین استفاده کرد اما این سه هنوز به شرایطی نرسیده اند که بتوانند عصای دست شفر و تیمش باشند.

در ۱۰ دقیقه پایانی فولادی ها از زمین خودشان به فکر ضد حمله بودند و استقلال به دنبال رسیدن به گل حملات بدون برنامه ای را روی دروازه تیم جنوبی پی ریزی کرد. در دقیقه ۸۷ فولاد موقعیت خوبی را با یک شوت راه دور روی دروازه استقلال ایجاد کرد که رحمتی با واکنشی دیدنی این ضربه را به کرنر فرستاد.

استقلال با این تساوی ۶ امتیازی شد و همچنان در میانه های جدول باقی ماند. فولاد نیز با این تساوی ۸ امتیازی شد و در جمع بالانشینان جدول باقی ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.