سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بعد از شکستی که مقابل سپاهان داشتیم، انگیزه زیادی برای بازی مقابل ماشین‌سازی داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از تبریز، امید نمازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: بعد از شکستی که مقابل سپاهان داشتیم، انگیزه زیادی برای این بازی داریم. ذهنیت بچه‌های ما همین است و برای برد بازی می‌کنیم. همیشه وقتی پا به میدان می‌گذاریم، به دنبال برد هستیم و فردا هم تلاش خواهیم کرد نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم.

وی در خصوص اینکه ذوب‌‌آهن می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد یا نه، اظهار داشت: از اول فصل آمده‌ایم و فلسفه‌ای را وارد باشگاه کرده‌ایم که مقابل سپاهان، استقلال و دیگر حریفان‌مان بتوانیم بازی خودمان را تحمیل کنیم و موقعیت داشته باشیم، اما این موقعیت‌ها را باید تبدیل به گل کنیم و به حریف ضربه بزنیم. متأسفانه در بازی مقابل سپاهان سه چهار دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم و دو گل دریافت کردیم. جبران دو گل مقابل تیم خوب سپاهان هم سخت بود، اما با اینکه ۱۰ نفره شده بودیم توانستیم فاصله را کمتر کنیم، اما نشد نتیجه را جبران کنیم. ما به این فلسفه خود ادامه می‌دهیم تا بتوانیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم، اما باید بتوانیم از این موقعیت‌ها بهره ببریم و فلسفه ما همیشه کسب پیروزی است. قطعاً می‌توانیم بازی خودمان را به حریفان دیکته کرده و نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره غایبان تیمش خاطرنشان کرد: ما زبیر نیک‌نفس را در بازی قبلی به دلیل اخراج از دست دادیم و محسن مسلمان هم مصدومیت کوچکی دارد. به او استراحت دادیم تا به جای یک بازی مبادا پنج هفته او را از دست بدهیم. میلاد فخرالدینی هم مصدومیتی از همسترینگ داشت که می‌توانستیم از او استفاده کنیم، اما درباره این بازیکن هم ریسک نکردیم.

نمازی در خصوص شناختنش از تیم ماشین‌سازی و اینکه بازی فردا چه روندی خواهد داشت، گفت: بازی‌های ما در لیگ برتر قطعاً سخت است. این موضوع هیچ ربطی به جایگاه حریفان ندارد. همان‌طور که در هفته اول مقابل نساجی که تیمی تازه صعود کرده به لیگ برتر بود، یک بازی سخت و سنگین داشتیم. جو ورزشگاه و هواداران آنها یک بازی پرفشار را برای ما ایجاد کرد. مقابل استقلال و سپاهان هم بازی سختی داشتیم و ماشین‌سازی هم از این قائده مستثنی نیست. آنها یک مربی خوب دارند که با تیمش به خوبی کار تاکتیکی را انجام می‌دهد. این‌طور که ما آنها را آنالیز کرده‌ایم، بازی روی زمین را خیلی سریع انجام می‌دهند و فقط به دنبال این نیستند که زیر توپ بکشند. ماشین‌سازی دنبال بازی سریع و جابه‌جایی‌های سریع در زمین است که این را تحسین‌برانگیز می‌دانم. باید به این تیم تبریک بگویم و این فلسفه بازی ما نیز هست و به این دلیل فکر می‌کنم فردا بازی تاکتیکی خوب و زیبایی را شاهد باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.