سرمربی ۷۱ ساله هلندی شاید هدایت تیم فوتبال المپیک چین را بر عهده بگیرد تا این تیم را مهیای حضور در مرحله انتخابی المپیک ۲۰۲۰ کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس، گاس هیدینک شاید در هفته آینده به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال المپیک چین معرفی شود. شایعه حضور این سرمربی هلندی در چین از ماه جولای گذشته آغاز شد و به احتمال هفته آینده به واقعیت خواهد پیوست.

وظیفه اصلی کادر فنی جدید تیم فوتبال المپیک صعود به المپیک ۲۰۲۰ توکیوست. گاس هیدینک پیش از این سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه و باشگاه آنژی در لیگ برتر این کشور بود. در تیم‌های چلسی، رئال مادرید، والنسیا، پی‌اس‌وی آیندهوون و تیم‌های ملی ترکیه، استرالیا و کره جنوبی نیز مربیگری کرده است.

اسپورت اکسپرس همچنین اعلام کرد که آرنور سیگوردسون، هافبک ۱۹ ساله اهل ایسلند در مسیر انتقال به تیم زسکا مسکو در لیگ برتر روسیه قرار دارد. باشگاه زسکا مسکو قصد دارد تا این بازیکن شاغل در لیگ برتر سوئد را با پرداخت مبلغ سه میلیون یورو جذب کند.

آرنور سیگوردسون نیز در این رابطه گفت: آماده برداشتن گام بعدی فوتبالم هستم و لیگ برتر روسیه می‌تواند جایگاه خوبی برای من باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.