سرمربی فرانسوی پیشین آرسنال برای مصون ماندن از حملات هواداران خشمگین این تیم، برای خود محافظ شخصی استخدام کرده بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه سان فاش کرده که آسن ونگر سرمربی سابق آرسنال در دو فصل گذشته، برای اینکه از خشم هواداران در امان باشد، اقدام به استخدام محافظ شخصی کرده است.

ونگر برخلاف سال‌های نخست مربیگری‌اش در آرسنال که نزد هواداران این تیم از محبوبیت و احترام خاصی برخوردار بود، در چند فصل اخیر به دلیل ناکامی‌های توپچی‌ها در رقابت‌ها مختلف به شدت از چشم هواداران افتاد و تقریباً در تمام بازی‌های خانگی شعارهایی برای اخراج وی در ورزشگاه امارات سر داده می‌شد و پلاکارهایی به نمایش درمی‌آمد، اتفاقی که سرانجام در پایان فصل گذشته رخ داد.

اکنون در کتابی جدید درباره آرسن ونگر، نوشته خبرنگار انگلیسی جان کراس، سرمربی فرانسوی توپچی‌ها از تابستان سال ۲۰۱۶ تا ماه می امسال، از بیم مورد حمله واقع شدن از سوی هواداران ناراضی آرسنال در مکان‌های عمومی محافظ شخصی استخدام کرده است.

ونگر در چند فصل پایانی حضورش در ورزشگاه امارات بارها در مکان‌های عمومی از سوی هواداران آرسنال مورد توهین واقع شد که بارزترین نمونه آنها در ماه دسامبر سال ۲۰۱۴ در ایستگاه راه آهن استافوردشایر پس از باخت ۳ بر ۲ آرسنال مقابل استوک‌سیتی بود که گروه زیادی از هواداران آرسنال سرمربی ۶۸ ساله آرسنال را در حضور شاگردانش در حالی که در حال سوار شدن به قطاری به مقصد لندن بود با الفاظی توهین‌آمیز خطاب قرار دادند.

آرسن ونگر پس از پایان دادن به دوران ۲۲ ساله مربیگری‌اش در آرسنال فعلاً بیکار است اما او در گفت‌و‌گو با کورسیکاماتین، اعلام کرده که ماه سپتامبر درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری می‌کند.

ونگر در حال سپری کردن تعطیلات تابستانی‌اش است، گفت: فعلاً تصمیم دارم که تصمیمی نگیرم! من فعلاً در حال خوشگذرانی هستم و قول داده‌ام که تا ماه سپتامبر تصمیمی نگیرم. وضعیت بهتر از چیزی است که فکر می‌کردم. وقتی که سرت شلوغ است از بیکار شدن و مبتلا شدن به احساس توخالی بودن می‌ترسی اما من خیلی سریع خودم را با این مقطع جدید از زندگی‌ام وفق داده‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.