سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:‌ می‌خواهیم بازی پرسپولیس در آزادی را فراموش کنیم و امیدوارم قابلیت‌هایمان را نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با تبریک فرا رسیدن عید قربان گفت: امیدوارم فردا بچه‌ها قابلیت خودشان را نشان دهند. می‌خواهیم بازی پرسپولیس در آزادی را فراموش کنیم. این بازی آخرین بازی استقلال پیش از دیدار با السد در آسیا است. آنها با تمام قوا می‌آیند و امیدوارم از لحاظ فنی مقابل استقلال تیمی باشیم که شایسته آن هستیم.

وی در خصوص نقل و انتقالات تیمش گفت: از روند نقل و انتقالات رضایت دارم، اما شاید بازهم بازیکنانی را به مجموعه‌مان اضافه کنیم. چند نفر مصدوم شده‌اند و یک نفر هم دیروز از ما جدا شد و به همین دلیل ممکن است برای تقویت تیم‌مان چند نفری را به جمع‌مان اضافه کنیم.

سرمربی فولاد در خصوص شعارهایی که هفته گذشته علیه او سر داده شد و می‌گفتند قصد استعفا دارد، اظهار داشت: متأسفانه اینها سازمان یافته است. از فصل گذشته عده‌ای تلاش می‌کنند و با وجود اینکه مدیران شرکت و کانون هواداران تلاش کردند این جو از بین برود و تیم با آرامش کار کند، اما عده‌ای که مشخص هستند، تلاش می‌کنند این آرامش را از ما بگیرند. آنها از هواداران ما نیستند و از دقیقه ۳۰ شعار می‌دهند و تمرکز تیم ما را می‌گیرند. فصل گذشته ۲۲ امتیاز خارج از خانه گرفتیم، چون با آرامش بیشتری بازی می‌کردیم اما در داخل خانه نتوانستیم توانایی‌مان را نشان بدهیم. در مجموعه فولاد همه تلاش می‌کنند و اصلاً دوست نداریم آرامش تیم به هم بریزد. بازیکنان از استعفایم جلوگیری کردند و من هم پذیرفتم کنار تیم بمانم. طبق صحبتی که با مسئولان باشگاه داشتیم، خواسته‌ایم مقابل این افراد گرفته شود.

پورموسوی در مورد غایبان تیمش مقابل استقلال گفت: عبدالله کرمی و پیمان شیرزادی قطعاً به بازی نمی‌رسند. سعی کردیم از جوانان‌مان استفاده کنیم و آنها نیز نشان دهند توانایی بازی در این سطح را دارند.

وی در خصوص اینکه پس از شکست فولاد مقابل پرسپولیس گفته شد سروش رفیعی کم کاری کرده و نظر او در این باره چیست، گفت: از روزی که سروش را آوردیم، می‌دانستیم از لحاظ فنی و اخلاقی به تیم کمک می‌کند. در بازی مقابل پرسپولیس هم قرار نبود به تنهایی بازی کند. اینکه گفته می‌شد او بازی نکند، در عالم حرفه‌ای‌گری اصلاً قابل قبول نیست و بعد از اینکه آی‌تی‌سی سروش رسید و برای ما بازی کرد، نشان داد که فولاد را دوست دارد و با تمام قوا بازی کرد.

سرمربی فولاد در پاسخ به این سؤال که آیا با ابراهیم عالمه، دروازه‌بان سوریه‌ای فصل گذشته سپاهان مذاکره شده و این دروازه‌بان مدنظر باشگاه فولاد قرار دارد، اظهار داشت: ابراهیم عالمه و سه چهار دروازه‌بان دیگر بودند که از یک ماه پیش با آنها مذاکره کردیم و فقط این دروازه‌بان نبود. تا دیروز به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم و دو سه دروازه‌بان داخلی و سه چهار دروازه‌بان خارجی را مدنظر داریم که این موضوع را به باشگاه واگذار کردیم تا با هر کدام به توافق مالی برسد، کار انتقال انجام می‌شود. صد درصد از عملکرد مرادیان راضی هستیم، اما این تصمیم از ابتدای فصل بوده و حتی قبل از اضافه شدن سالاری به مجموعه ما این تصمیم را گرفته بودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.