مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد با ۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و با هیچ عقل و منطقی جور در نمی‌آید که در این شرایط عده‌ای به سرمربی تیم توهین کنند.

مجید باقری‌نیا در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره برنامه‌های تیم فوتبال فولاد خوزستان برای دیدار روز چهارشنبه با استقلال در هفته پنجم لیگ برتر, اظهار داشت: همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم و امیدوارم مقابل استقلال نیز روند دو هفته پیش‌مان را ادامه دهیم.

وی درباره جدایی فرشاد جانفزا عنوان کرد: این بازیکن با نظر پورموسوی قراردادش را با باشگاه فسخ کرد.

باقری‌نیا راجع به درگیری هواداران پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه آزادی و اینکه آیا نگرانی برای تکرار این اتفاقات در بازی مقابل استقلال وجود دارد یا خیر, تصریح کرد: خیر, درباره حواشی بازی پرسپولیس باید بگویم که اتفاقات در این بازی آنقدر زیاد نبود که درباره آن صحبت شد. یک دقیقه بین هواداران دو تیم صحبت‌هایی رد و بدل شد که با دخالت یگان ویژه تمام شد.

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه «شاید بدترین اتفاق بازی با پرسپولیس, سقوط لیدر فولاد به تونل ورزشگاه آزادی بود» ادامه داد: قطعاً بعد از اتفاقات این بازی, نه تنها کانون هواداران بلکه خودِ هواداران‌ ما نیز متوجه شدند که دیگر نباید حساسیتی اطراف تیم‌شان ایجاد شود. برای همین در بازی مقابل استقلال دیگر هیچ تنشی ایجاد نخواهد شد. ما و هواداران‌مان مراقب هستیم, استقلالی‌ها هم مراقب باشند. چون حفظ وحدت ملی از هر چیز دیگری مهم‌تر است. همیشه می‌گوییم که فرهنگ ۴۰۰۰ ساله داریم اما عصبانی می‌شویم تا کار به اینجا بکشد. نباید اجازه دهیم که این اتفاقات بازهم رخ دهد, چون شأن مردم تهران و خوزستان و ایران خیلی بالاتر از اینهاست. مسائلی که در فوتبال رخ می‌دهد, طبیعی‌ است و این حساسیت‌‌ها نباید باعث شود که اخلاق را فراموش کنیم. امیدوارم تماشاگران روز چهارشنبه در ورزشگاه نشان دهد که حواشی اخیر فقط یک اتفاق بوده است.

باقری‌نیا درباره شعار برخی از هواداران فولاد علیه پورموسوی, گفت: تعداد افرادی که علیه سرمربی تیم شعار می‌دهند, ۶-۵ نفر است. باید با آنها حرف زد و دید حرف حساب آنها چیست. اگر مشکل‌شان منطقی است که باید حل شود و اگر منطقی نیست و قرار است با بی‌احترامی و تحریک فضا همراه باشد, باید مثل همه جای دنیا با آنها برخورد شود و اجازه حضور آنها در ورزشگاه دیگر داده نشود. ما یک تیم ۷ امتیازی هستیم و در رتبه پنجم جدول قرار داریم, با هیچ عقل و منطقی جور در نمی‌آید که در این شرایط عده‌ای به سرمربی تیم توهین کنند.

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این افراد بیایند و حرف بزنیم, شاید مشکل حل شد. اگر حل شد که ما گروهی را به هواداران فولاد اضافه کرده‌ایم و اگر هم که نشد راه قانونی را در پیش می‌گیریم. در انگلیس یا آلمان اگر عده‌ای جو ورزشگاه‌ را خراب کنند به آنها دیگر اجازه حضور داده می‌شود؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.