زمان دیدار برگشت پرسپولیس و الدحیل تغییر کرد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،پس از اعلام برنامه مرحله یک چهارم پایانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC،زمان برگزاری دیدار برگشت تیم پرسپولیس مقابل الدحیل،موضوعی بود که نگاهها را به سوی خود معطوف کرد.

اینکه زمان برگزاری این مسابقه از سوی عالی ترین نهاد فوتبالی قاره کهن در شب تاسوعای حسینی تعیین شده بود،مورد بحث در محافل مختلف قرار گرفت.

ازهمان زمان فدراسیون فوتبال،رایزنی با کنفدراسیون فوتبال آسیا را آغاز کرد و ملاقات هایی هم در این زمینه برگزار شد.

در نهایت مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا،نظر نهایی را در این باره به پاسخ باشگاه الدحیل قطر و نظر این باشگاه درباره تغییر احتمالی زمان بازی معطوف کردند.به همین دلیل،در ادامه این فرآیند،فدراسیون فوتبال مکاتبات خود را با فدراسیون قطر آغاز کرد و در نهایت پس از چند جلسه با پیگیری‌ها و رایزنی‌های فدراسیون فوتبال سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا با تغییر تاریخ دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس ایران و الدوحیل قطر از سری مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ موافقت کرد. 

در نهایت پس از اخذ مجوزهای لازم از باشگاه قطری و فدراسیون فوتبال این کشور، مدارک لازم در زمان مقرر به AFC ارسال گردید تا تاریخ برگزاری مسابقه از ۲۷ شهریور ۹۷ که مصادف با شب تاسوعای حسینی (ع) میباشد به دوشنبه ۲۶ شهریور ۹۷ تغییر یابد. 

دپارتمان بین‌الملل همچنین اعلام کرد که ساعت شروع مسابقه ۱۹:۴۵ بوده است که به علت جلوگیری از همزمانی این دیدار با مسابقه برگشت تیم های استقلال ایران و السد قطر در دوحه ممکن است ساعت شروع بازی به زمان جدیدی تغییر پیدا کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )