تیم فوتبال امید کشورمان در حالی صدرنشین گروه F هجدهمین دوره بازیهای آسیایی شد که بنا به گفته مدیر و مربی آن هدفش دوم شدن در گروه بود اما هم شکست خورد و هم به هدفش نرسید!

به گزارش خبرنگار مهر، اتفاق عجیب در گروه هفتم رقابتهای بازیهای آسیایی افتاد، تلاش چند تیم برای قرار گرفتن در رتبه دوم جدول در روز پایانی بود. قطعی بودن تقریبی صدرنشینی مالزی در گروه ششم و دوم شدن کره جنوبی در این گروه، تیم های حاضر در گروه هفتم را مجاب کرده بود برای عدم رویارویی با کره جنوبی، در گروه خود دوم شوند تا حریف مرحله بعدی آنها مالزی باشد.

این اتفاق باعث شد تا در دو دیدار پایانی این گروه بین عربستان - کره شمالی و ایران - میانمار اتفاقات عجیبی بیفتد. رقابت تنگاتنگ ایران و عربستان برای دوم شدن باعث شد تا هیچ کدام از دو تیم به مقصود خود نرسیده و در این میان کره شمالی به هدفی برسد که ایران و عربستان به دنبال آن بودند.

مصاحبه های کرانچار سرمربی تیم امید و استیلی مدیر این تیم بر این فرضیه که تیم فوتبال امید ایران هم به دنبال دوم شدن در گروه بود صحه می‌گذارد. دوم شدن در این گروه هم میسر نبود مگر در صورت شکست مقابل تیم ضعیف میانمار. به خصوص که عربستان هم در رقابتی شانه به شانه با ایران مسلسل وار از تیم ضعیف کره شمالی گل می‌خورد.

در رقابت غیر حرفه‌ای که بین ایران و عربستان راه افتاد، این کره شمالی بود که برنده واقعی شد. ایران و عربستان برای رسیدن به هدف شان هم نتیجه را در زمین مسابقه باختند و هم رقابت جدولی را باختند تا به چوب دو سر طلا بدل شوند.

تیم امید کشورمان هم در این بازی غیر حرفه‌ای دو سر باخت شد و امیدواریم در مرحله بعدی مسابقات موفق به شکست دادن کره جنوبی بشود تا سه سر باخت نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.